martin2500
Medlem
- Kön
- Man
hej..har övertalat tjejen att se en porrfilm med mig... så långt allt bra men vilken film?? hjälp mig!
vet inte riktigt men hon vill se porr sa hon...underbart men svårt val..inget för grovt tror jag..
Jag bumpar tråden. Tar gärna emot tips på era favoriter - hårdporr men mer fantasifullt än bara in-ut-sprut eller att mekaniskt fylla hennes ansikte med sperma.
Tack. India Summer är dessutom vansinnigt snygg.
Bad Habits är ingen dum film. Bl a finns det en scen i en tunnel där en kvinna sprutar vatten över en tajt klänning och där många män sedan tömmer sig över henne. En påklädd scen.
En favorit är "The good girl" som är regiserad av en svensk tjej som heter Erika Lust.
Filmer för tjejer sägs det. Me like
Låter som att Erika Lusts produktion kan vara värd att kolla upp ... Tack
Tror inte att ni behöver vara så mjäkiga med flickorna. Säger hon att hon vill se porr så vill hon väl se porr tänker jag och inte alltför soft. Minns att maken var mesig i början och föreslog klipp med bara hångel och smek utanpå kläderna i en halv evighet. Tror att det slutade med att jag tog över musen och valde typ "Hot brunette gets banged real hard" eller nåt liknande. Be henne välja vet ja!