Gammal tråd där han som startade den inte varit inloggad på ett tag, men intressant fråga oavsett. Som andra varit inne på så är det väl rätt så individuellt... Vissa kvinnor föredrar "kvinnlig porr" framför den traditionella, exempelvis Erika Lust. (Tycker hon gör bra filmer, men ibland blir det väl PK för min del.)
För några år sedan var jag inne i en sexshop i en svensk medelstor stad när jag var ute på tjänsteresa. Kikade runt lite efter något kul att köpa till mig och frugan. Frågade kvinnan som jobbade där om filmtips för par och vad hon skulle säga att kvinnor gillar att se när det gäller port. Hon sa att det kvinnor köpte klart mest av var filmer med Rocco, den italienska porrskådisen. Alltså ganska hårda tag. Hon menade att många kvinnor går igång på fantasin om att bli "rejält tagna av en riktig karl" så att säga och det trodde hon gjorde Roccos filmer intressanta (även om de kanske inte vill bli knullade på det sättet). Det tror jag stämmer.
Min kvinna gillar inte riktigt den typen av porr men hon kan gilla fantisera kring lite hårda tag och att läsa sexnoveller där en kvinna blir "ordentligt omhändertagen" av en eller flera män. När det gäller porr (även om det inte blir så ofta) så blir hon absolut kåtast av lesbisk porr, gärna storbystade kvinnor som leker med både tunga och dildos.
Som sagt, vad som är bra porr är individuellt!