axelaxe
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Jag tidigare i den här tråden berört hur oerhört spännande det var (långt innan internet såklart] att upptäcka att softcore/glamour modeller som man gillade även hade gjort hardcore. Detta var tog inte sällan njutningen av runkandet till oanade höjder. Minnie Champ är ett utmärkt exempel som jag först träffade på i ett nummer av amerikanska Fox som jag köpte på känn i en andrahandsbutik. Ganska mjäkig tidning men fotosetet med Minnie (eller Billie som hon kallades här) var värt priset för tidningen i sig.
Så länge jag kan minnas har jag varit svag för kvinnor i brudklänningar och när detta kombinerades med naket fungerade det bara som extra stimulans. Samtidigt var det något med Minnies utstrålning som helt fångade mig och gav mig en elektrisk stöt. Hennes bedårande vackra kropp, hårda sminkning och vulgära ansiktsuttryck kontrasterade så fint mot den jungfruliga klädseln och hennes blonda hår. Hennes veckade blygdläppar och hur fint hon särade på dom var något som verkade speciellt uppkåtande på mig. Jag fann henne så otroligt porrig och upphetsande och min tjugoåriga kuk ställde sig i stram givakt på nolltid. Jag var galet exalterad och det var så skönt att runka för henne och fantisera om den "wedding night" som omtalades i bildtexten.
Några år senare köpte jag ett nummer av Rodox och upptäckte då till min och min kuks oförställda glädje att det innehöll en bildserie med Minnie! Vid det här laget så hade jag ju träffat på henne vid ett flertal tillfällen i publikationer som Mayfair, Knave och Men Only men det handlade alltid om soloshots och jag var helt övertygad om att hon bara gjorde glamour/softcore. Ursprungligen från Sydafrika så hade hon en relativt kort men intensiv karriär i Europa och det är först nu som jag inser att hon gjorde en hel del hardcore också.
Omslagsflickan Ashley Nicole som hade fått mig att köpa magasinet (och vars samagsscen var riktigt fin), bleknade på en gång bort när jag insåg att nu fick jag inte bara möjligheten att äntligen få se Minnie bli rejält påsatt utan att hon också hade sex iförd brudkläder. Jag stönade högt där jag låg i min säng med min skälvande erektion när jag insåg vilken lycklig slump som jag råkat ut för!
Jag blev helt enkelt galen av sexuell upphetsning men lyckades ändå att hålla tillbaka orgasmen i någon timme eller så. Mina stönanden var dock svårare att hålla under kontroll och när jag till sist sprutade min säd för den vackra Minnie så måste mitt kåtljud ha hörts vida omkring. Det enda jag saknade och en riktigt kladdig facial bild då jag hade inte haft något emot att se Minnies mun fyllas med färsk sperma - hennes älskare fick spruta på hennes rumpa istället. Men man kan ju inte få allt och det här var ingen allvarligare kritik - jag låg nu svettig och lycklig på sängen med handen, skrevet och magen rejält nedkladdade av min egen sats och det räckte mer än väl för mig!
Många långa runk till Rodox!