I mitt första inlägg i tråden (där Lisa Lipps var huvudperson) nämnde jag även det nummer av Rodox som jag köpte vid samma tillfälle.
Även fast det inte var ett lika intensivt runkminne kopplat till det numret som till Lisas underbara CC uppvisning (som jag onanerade för i 5-6 timmar den första kvällen vilket ledde till 4 härliga orgasmer) så blev det ganska minnesvärt i alla fall. Detta var nämligen första gången jag ”stiftade bekantskap” med Zara Whites som hör fick sig en rejäl omgång av Rocco Siffredi. Hon är fortfarande en av mina absoluta favoriter!
Det andra som gjorde just denna onanistund vörd att nämna var det faktum att jag hade varit sjuk och inte hade lättat på trycket på en dryg vecka. Detta var alldeles för länge. När jag var i den tidiga 20-åldern så runkade jag dagligen och inte sällan flera ggr per dag. Så mina testiklar var nu hyfsat fyllda med säd som behövde komma ut. Jag var helt enkelt stenkåt!
Vilken underbar bekantskap Zara var! När jag tidigare bara slarvigt hade bläddrat igenom tidningen så hade jag fastnat för Kristarah Knight och Claudia Eckner som var med i samma nummer…
….men jag insåg nu att Zara var den verkliga höjdpunkten! Hon var totala motsatsen till Lisa Lipps vulgaritet och silikonbröst - Zara framstod som söt och naturlig men inte desto mindre djuriskt kåt och villig. Att jag sedan tyckte att hon påminde om skådespelerskan Emanuelle Béart som jag avgudade, var inte inte direkt ett minus om man säger så. Zara trängde rätt in i nervsystemet - vilken skönhet! Och så underbart att få se henne knullad!
Inte blev det någon flertimmars sittning här inte. Jag ville hålla tillbaka men intensiteten i kåtheten jag kände för Zara + mitt veckolånga uppehåll innebar att jag ganska snart närmade mig orgasm.
Ung och experimentvillig som man var så hade jag ställt fram ett glas som jag till sist sprutade i. Fascinerad såg jag hur sperman bara fortsatte pumpa ut ur mitt ollon. Det blev nästan ett kvarts fyllt glas med säd som jag sedan ivrigt drack upp. Inget jag kanske skulle göra om idag men minnesvärt blev det.
Den här bilden blev för mycket för mig den gången - har återvänt till detta set många gånger!
Härliga tider!