Porrtidningsköp och runk vi minns!

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Kanske det men så ung var jag inte runt 25år, jämfört med henne var jag ung. De som kunde rynka lite på näsan var om man hade en kvinna med sig hem, men de flesta tittad och blev ibland lite våta.
När jag gick i högstadiet köpte jag min första porrfilm Sommaren men Vanja på VHS var väl ingen höjdare till film men sög och knull var väl lite vad man ville ha. Jag och några polare brukade titta hände inget då, men tittade ensam runkade fantiserade när filmen gick att det var jag och kanske kvinnlig en klasskamrat som höll på. Själv hade jag väl smekte brösten på två tjejer inget mer. Min lillasyster hade utforskat varandra men mer som barn inget sexuellt även om jag fick stånd
Jag köpte en del porrfilm på ett ställe som hette Sandbergs.

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukade köpa porrtidningar i ett par kiosker för drygt 10 år sedan. Sedan stängde butikerna ner eller så slutade de ta in porrtidningar. Ett tag var det också ett par av dom som sålde porr på dvd. Lite trist att det idag är som borta. Köpte en Aktuell Rapport för något enstaka år sedan, tidningen var kanske 10 sidor med ett fåtal utvik + dvd-film.

Det var roligare när man köpte porr i butik eller kiosk. Man stod där och botaniserade lite skamsen och fick sedan med sig lite runkmaterial hem. Sen snabbt hem och runka.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Innan jag började att köpa egna tidningar tjuvläste jag mina föräldrars,när dom inte var hemma .Dommlåg i deras sängbordslåda och i en garderob.Jag tog tillslut ett par st.Dom låtsades nog som inget hänt först.Men mamma hittade en sv tidningara när hon bäddade min säng,då frågade hon om jag gillade stt titta o deras tidningar ,och om tjejerna ....Jag sa att jag gillade tidningen,skämdes lite.Kort där efteråt fick jag en prenumeration på aktuell rapport när jag fyllde år.Tror jag fylde 14.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
46
Kön
Man
Innan jag började att köpa egna tidningar tjuvläste jag mina föräldrars,när dom inte var hemma .Dommlåg i deras sängbordslåda och i en garderob.Jag tog tillslut ett par st.Dom låtsades nog som inget hänt först.Men mamma hittade en sv tidningara när hon bäddade min säng,då frågade hon om jag gillade stt titta o deras tidningar ,och om tjejerna ....Jag sa att jag gillade tidningen,skämdes lite.Kort där efteråt fick jag en prenumeration på aktuell rapport av mina föräldrar

Cumbaths

Välbekant medlem
Innan jag började att köpa egna tidningar tjuvläste jag mina föräldrars,när dom inte var hemma .Dommlåg i deras sängbordslåda och i en garderob.Jag tog tillslut ett par st.Dom låtsades nog som inget hänt först.Men mamma hittade en sv tidningara när hon bäddade min säng,då frågade hon om jag gillade stt titta o deras tidningar ,och om tjejerna ....Jag sa att jag gillade tidningen,skämdes lite.Kort där efteråt fick jag en prenumeration på aktuell rapport när jag fyllde år.Tror jag fylde 14.
DET var framsynt och progressivt och något jag själv bara hade kunnat drömma om i samma ålder! Vilka fantastiska föräldrar! Inte ok i min familj om man uttrycker det milt!:LOL: Själv fick man smussla utav bara h-e innan man flyttade hemifrån.

Toppen