Prostataorgasm

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Blivt väldigt påverkard av detta forum och tänkte att man måste ha ett öppet sine. Så jag ordnade en dildo och smörja. MEN det går inte, vill men slut muskeln är för trång :-( ändå tog jag en liten dildo. Fingrarnar går bra men med dildon är det kört.
Tips?

Din slutmuskel är inte för trång. Kan låta äckligt, men betänk tjockleken ibland på det som kommer ut. Jag tvivlar på att det alltid är smalt som en finger.
Hemligheten är att vara helt avslappnad, och att ”hitta” muskeln och få ta kontroll över den kan vara svårt. Gör så här:

Använd rikligt med lube. Smörj rikligt både på insidan och runt en stor radie kring analen.

Smek området en stund, runka kuken lite samtidigt. Tänk på hur härligt du kommer ha det snart.

Smörj dildon rikligt med lube. Tryck dildon mot hålet, inte hårt, men målinriktat. Det är viktigt att den är perfekt centrerad mot öppningen för minsta möjliga motstånd.

Fortsätt trycka, och kanske variera hur hårt du trycker.

Om du gör rätt så börjar det snart kännas skönare och det kan t.o.m hända att du plötsligt gärna vill bli penetrerad.

Muskeln bör ge vika av sigsjälv snart. Man brukar kalla det för 15sek-regeln, men det kan ta flera minuter.

Att sluta tätt för saker som kommer in är en försvarsmekanism. Man måste lära kroppen att penetration är associerad med njutning.

Lycka till!

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Övning ger färdighet. Stressa inte. Kanske lite värmande glidmedel. Finns bra prostatastavar på nätet.
Slappna av och börja med ett finger och så ett till efter ett tag så brukar det ge sig. Jag har testat med en gummibatong som har en diameter på 3 cm och den glider in så fint så om jag slappnar av ordentligt, har funderat på något grövre och om det kanske känns bättre/skönare om man använder något med vibrator. Någon som vet som kan tipsa mig och hur grova saker för ni in i dajm-krysset??

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
... Någon som vet som kan tipsa mig och hur grova saker för ni in i dajm-krysset??

Ha saker i ökande storlek till hands. Börja med den minsta och när den känns bekväm att ha upp i hålet så switchar du till storleken större. Rinse and repeat. Se alltid till att du är rikligt lubad. Det ska aldrig göra ont.

Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Ha saker i ökande storkel till hands. Börja med den minsta och när den känns bekväm att ha upp i hålet så switchar du till storleken större. Rinse and repeat. Se alltid till att du är rikligt lubad. Det ska aldrig göra ont.
Hade en skön plug som var "nästan för stor" men inte riktigt. Jag döpte den till "spermalåset". Min nätdominatris beordrade den ibland under våra sessioner. Med den på plats mot prostata var det svårt att få utlösning. Men orgasmer i kroppen gick att få flera. Det kunde bli ett par timmar av teasing och edging. När jag hade sprutförbud fick jag ibland tina insamlad sperma. När den var rumstempererad blev jag beordrad att runka med sperma som glidmedel utan att ges möjlighet till utlösning. Grymt uppkåtande att känna spermadoften i hela sovrummet men ändå inte få komma.

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en dröm när jag slumrade om en stund nu på morgonkvisten,
det handlade om en morot som råkade hamna med mig i duschen
och som av en händelse när jag satte mig på den och retade analen
råkade slinka in med den grova änden och den var grooov, men den
slank in fint och gjorde det skönt och min kuk styvnade till max och
jag körde den ut och in samtidigt som jag runkade min vibrerande kuk,
och när jag vaknade så var det med samma maximala ståkuk och bilden
av mig och moroten fanns kvar på näthinnan. Bör nämna att jag i övrigt
är skeptisk till anala lekar. (Kanske dags att testa på riktigt,
tanken på det gör mig både kåt och nyfiken. Någon som testat med
zucchini, dom är ju både grova och hårda)??:)

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en dröm när jag slumrade om en stund nu på morgonkvisten,
det handlade om en morot som råkade hamna med mig i duschen
och som av en händelse när jag satte mig på den och retade analen
råkade slinka in med den grova änden och den var grooov, men den
slank in fint och gjorde det skönt och min kuk styvnade till max och
jag körde den ut och in samtidigt som jag runkade min vibrerande kuk,
och när jag vaknade så var det med samma maximala ståkuk och bilden
av mig och moroten fanns kvar på näthinnan. Bör nämna att jag i övrigt
är skeptisk till anala lekar. (Kanske dags att testa på riktigt,
tanken på det gör mig både kåt och nyfiken. Någon som testat med
zucchini, dom är ju både grova och hårda)??:)
Jag tycker du ska investera i en analplugg och glidmedel.
Ta tid på dej och njut av en orgasm med analplugg på plats

D

Deleted member 70236

Gäst
Det är upphetsande och skönt med anala lekar,nån som fått fru eller flickvän att köra med strap-on?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Har en liten magic wand som passar perfekt och vibrerar kraftigt. Så fort den slås på så blir jag stenhård. Älskar stå och raka underlivet i duschen med den i mig. Sprutar alltid. Samma som ses på min avatar.

Toppen