Rövslick o Runk

olli

Ny medlem
Kön
Man
Någon mer än jag som gillar att slicka tjejen i anus samtidigt som man runkar av sig själv?

Tjejer vad tycker ni om det, blir ni kåta då?

eve

Medlem
Kön
Man
Att bli slickad i rumpan kan vara sexigt och upphetsande i stundens hetta men inget som jag blir tänd av i sig. Riktigt kåt och några fingrar i fittan samtidigt så kan det vara en höjdare!!

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Älskar att att både ge och få anallingus och tänder mest av att ge. Har blivit en vanlig del av förspelet då man är ren och fräsch. Är hur gött som helst att känna en tunga utforska där bak samtidigt som man blir runkad till orgasm.

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Att bli slickad av sin kille är väll varje flickas dröm. Själv är det en av dom saker som tänder mej mest, just att bli slickad. Exakt var är mindre viktigt, om det är runt anus just spelar inte så stor roll.
Men jag gillar att göra samma sak tillbaka och se att han njuter och då kan jag bli riktigt "tokkåt" av en lång skön 69:a. Det är lika bra som ett bra samlag.......tycker jag.

Lina

Slicke

Ny medlem
Kön
Man
Det är supersexigt att slicka en kvinna lite runt stjärten...
Eller att själv bli det för den delen. Kanske för att det är lite förbjudet...men också för att det är så oerhört skönt:p

Freddan

Ny medlem
Kön
Man
Vad gör man om tjejen inte tycker lika mycket om detta som en själv?
Vill hemskt mycket själv!

Straggler

Ny medlem
Kön
Man
Gillar att både slicka och bli slickad i analen. Så skönt när man känner hennes tunga tryckas in i hålet! Min flickvän tycker likadant.

CarmeN

Ny medlem
Kön
Man
Tycker det är äckligt.....men jag fick men efter mitt ex han hade inte tvättat sig ordentligt...kommer nog aldrig göra det igen :(

Hej alla glada sommar pojkar...*ler*..njut av den sista sommaren...snart är den slut.....vill du följa med mig in i himmelriket? *Kyss*

frippe99

Medlem
Kön
Man
Hmmm... lite knepig den där frågan.. Själv tycker jag det kan vara oerhört skönt och upphetsande att bli stimulerad runt stjärthålet men tunga eller fingertopp fungerar lika bra, blir lika tokkåt och stenhård vilket som. Jag får otroligt starka orgasmer när jag blir avsugen samtidigt som en tjej leker med en fingertopp där bak. Jag leker gärna med en fingertopp där på henne också däremot har jag svårt att få mig själv att slicka en tjej just i stjärthålet.

Toppen