raka kuken

flykick

Ny medlem
Kön
Man
jag måste bara fråga, efter som jag är lite nervös i ämnet (fattar inte varför). när rakade ni kuken för första gången. måste veta

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Låt se... pungen första gången hösten 1998. Provade att raka allt ett tag våren 2000, men det var inget för mig, så bara pungen sedan dess. Ljummet vatten och Mach3-hyvel varran dag sådär. Har bara skurit mig två gånger, och alltid med för slött blad pga snålhet/slarv.

behappy

Medlem
Kön
Man
Oj började ganska så sent, ett par år sedan tror jag att det blir.
Jag gör det numera i duschen med den på och silliconbaserat glidmedel på pungen och kukroten, rakar med Mach3. Har inte skurit mig många gånger jag heller och varje gång så har det precis som Flow242 säger varit med en slö hyvel.

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Har aldrig rakat kuken, däremot pubeshåret.

Too many captains keep on steering us wrong

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag rakar bort allt, frun med. Båda tycker att det känns härligare. Man kommer liksom närmare på nåt sätt. Oralsexet blir ju 100% bättre också

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Rakar pungen sen 98. Klipper; ansar resten så det inte blir buskage. Pungen blir skön att hålla i medan man runkar. Bara en sån sak. :p

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har rakat av allt hår runt kuken ett par gånger. Skulle tippa på att första gången var för 6-8 år sedan. Bara så jä*la jobbigt när det börjar växa ut igen. Men som tidigare inlägg här får jag hålla med om att ha rakad pung är en skön känsla, möjligtvis lite ansat hår runt kuken

Keep on going!!

Rune

Medlem
Kön
Man
Har rakat kuken i snart 4år, klart att det kliar o svider lite de första gångerna, men sen när man börjar få rutin på det så försvinner som symtomen,, personligen rakar jag pungen o kör hårborttagninskräm runt själv skaftet och över kuken.. Veet heter den, funkar jävla fint, ska bara sitta på 10 min, kan man raka sig eller nåt så länge :D tack för mig, jag reserverar mig för stavfel o grammatiska felaktigheter

runkaballen

Ny medlem
Kön
Man
Har rakat kuken sen jag gick i åttan tror jag. Nu går jag i tvåan på gymnasiet. Använder alltid bra rakhyvel så jag har aldirg skurit mig.

G

Guest

Gäst
Rakade kuken för två menuter sedan!
Nu står den i giv akt!
Men inte så länge till, runka tills det sprutar:D
Ha det gott :p
SubMares

Halvgalen människa, i en helgalen värld!

sanlar

Ny medlem
Kön
Man
Jag är numera helslät till, rakar hela kroppen. Började för några år sen att raka pungen, jag hade då en tjej skulle hjälpa mej raka pungen när vi hade sex. Det slutade med att jag var helslät runt hela kuken.
Eftersom jag uppskattade å vara slät så har jag fortsatt och numera rakar jag hela kroppen, har inte ett strå.
Har haft ett flertal tjejer och jag kan lova att dom verkligen uppskattar hårlöst även om dom kan se förvånade ut första gången.
Det enda jobbiga är att en del killar glor lite mycket när man duchar på gymmet, men som tur är börjar det bli allt vanligare med helrakat även på mitt gym. Testa raka dig det växer ut fort om du inte gillar vara slät

Toppen