runkaärskönt:
Letade också efter den tråden, men borta är den. Visst svävade vi ut från ämnet lite i den, men en varning borde det ju kommit innan den raderades, om det var det som var skälet vill säga.
Jag sparar lite hår på venusberget ja, kortklippt, man kan nog säga att det är i form av en triangel. Har ljust hår (hörs väl lite på användarnamnet, hmmm) och tycker själv att detta ser snyggare ut på mörhåriga, när man mer ser formen av det sparade året.
Jag har rakat mig till och från, första gången, ja, 14 år sedan kanske. Fast de senaste åren har jag rakat mig regelbundet. Kommit fram till att jag trivs bäst med att ha det så.
Har även rakat bort allt hår ibland, men trivs inte riktigt med det. Känns och ser lite väl naket ut, svårt att förklara. Vaxat några gånger, ej på salong utan själv, AJ! Jag tror att jag föredrar några tag med rakhyveln med jämna mellanrum, inte jobbigare eller mer tidskrävande än att borsta tänderna, ritual i duschen helt enkelt.
Sen har jag också kommit fram till, de senare åren, att jag uppskattar mycket när jag kommer i kontakt med en rakad man. Så att jag kan smeka, kyssa och smeka hans rakade pung. Men jag har aldrig kommit mig för att be någon raka sig för mig skull, då blir det ju inte hans val längre...