Rakad eller hårig?

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Jag är alltid helrakad, tycker det är så jobbigt med hår. Jag skulle däremot sluta om någon framtida flickvän velat det :).

Alla gör det, alla ska.

kåtis19

Medlem
Kön
Man
hej, ja är nyfiken på vad ni gillar.. hoppas på svar från både tjejer å killar.. berätta vad ni gillar bäst, ska tjejen vara rakad? trimmad eller hårig.. är väldigt nyfiken.. själv så gillar jag att experimentera hihii.. kramar..

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
antingen lr.
mjukrakat bart, med lr utan tofs, lr naturligt hårig, kanske lite trimmat.
ingen stubb, det rivs..

Smisk, Känslan som sitter i!

facts

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker att kvinnor ska vara orakade det är mycket sexigt .En stor yvig buske med hår som täcker hela fittan o insidan på låren o gärna en strän upp mot naveln är otroligt upphetsande
Originally posted by kåtis19

hej, ja är nyfiken på vad ni gillar.. hoppas på svar från både tjejer å killar.. berätta vad ni gillar bäst, ska tjejen vara rakad? trimmad eller hårig.. är väldigt nyfiken.. själv så gillar jag att experimentera hihii.. kramar..

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Själv föredrar jag att ha helt rakat på och runt omkring pungen och ansat ovanför och på tjejer ska det absolut vara helrakat eller en liten sträng kvar.

kåtis19

Medlem
Kön
Man
ja precis en liten tofs kan man ju kalla det. lagom till jul så sparade jag en hjärtformad hår tuss.. hoppas på fler intressanta svar..

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Helt rakat skall det vara, smakar bättre då... Det är ganska osexigt att ha hår mellan tänderna. vad sägs om att visa upp din kåtis19?

freshman

Medlem
Kön
Man
Kom precis ur duschen och har rakat mig lem och fin :D kåtis19, hur lyckas du få till ett hjärta? Jag försökte med en stjärna, såhär i juletid, men det blev inte bra :/

jomari

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Det sexigaste är ju helt klart helrakat, men en liten toffs funkar ju det med.
Tyvärr tycker jag att tjejer i almänhet är dåliga på att hålla säg snyggt rakade......min fru rakar sig då och då....

Toppen