Rödluvan,
En triangel med lite hår, det är fint! Jag skrev att jag tycker rakat är "helt okej" i den tråd som raderades. Jag tycker att det är mer än okej med rakat på kvinnors kön. Jag tycker om det men helst ska det vara som du har det, med hår sparat på venusberget, det är snyggt och sexigt [^]!
Mmmmm, låter så skönt när du beskriver smek och kyssar på rakad pung. Slicka kan du göra också, det skulle i alla fall jag tycka vara skönt!
Jag tycker också att det ser för naket ut att raka mig helt och hållet runt kuken. Jag glömde ett INTE i mitt förra inlägg men har lagt till det nu. Jag rakar mig alltså inte helt och hållet utan har kvar hår runt kukroten.
Det jag menade med att jag rakade bort allt hår var mer än bara runt kuken. Det rakades också bort allt hår på armarna och benen (där jag har ganska rikligt med hår). Det enda hår som var kvar var det på huvudet och ögonfransarna. Vet inte var jag fick den idén med nästan helt hårlös kropp men jag gjorde det i alla fall. Jag hade väl tråkigt eller var för nyfiken på hur det skulle kännas att vara helt hårlös. Det var inte direkt igår det hände utan kanske 12-13 år sen. Jag kan säga att jag såg helt för djävlig ut. Jag rekommenderar ingen att prova samma hårlösa idé.
Låter väldigt jobbigt och ont att vaxa bort håret Rödluvan! Förstår att du slutade med det. Aj [:0]! Det är ju å andra sidan skönt att raka med rakhyvel, bara den är ny och vass. Då vet du också lite hur det känns för oss män att raka bort skägget då och då. En ganska skön vana. Och det är också skönt att raka pungen kan jag säga.
Vad använder du för lödder då Rödluvan? Jag kör med vanlig duschcreme eller flytande tvål som jag låter ligga på en stund för att mjuka upp hårstråna. Jag använder rakhyvlar med dubbla blad. Använder du också sådana?
Till Rödluvan, utanför ämnet ("Off-topic"):
Jag skrev ett svar till dig som svävade ut en hel del. Tror inte du hann läsa det. Kom in del på ålder och lite svammel om att jag fick stånd av ditt inlägg och satt och smekte kuken
, men mest handlade det om kroppsbehåring. Sorry, om jag förstörde den tråden...men en varning hade räckt, det håller jag med om.
[purple]
<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]