runkaärskönt
Medlem
- Kön
- Man
Jag har haft givande forumsnack med "Rödluvan" om rakning runt könsorganet så tänkte jag presentera en ny enkät. Frågorna bygger till viss del på detaljer jag fick reda på om Rödluvans rakningsvanor.
Man behöver alltså inte slätraka sig för att vara med i enkäten, det räcker om man bara ansar.
Kopiera frågorna nedanför linjen och skriv in ditt svar.
1) Kön och ålder?
2a) Hur gammal var du vid din första rakning/ansning?
2b) Har du rakat/ansat dig regelbundet sen dess?
3) A: Ansar / B: Rakar bort allt hår / C: Delvis slätrakad och resten ansat / D: Delvis slätrakad och resten orört. Skriv in det alternativ som gäller för dig.
4) Varför började du raka/ansa könshåret?
5) Varför har du fortsatt att raka/ansa dig (ex: skönare att onanera, snyggare, känner mig sexigare)?
6) Hur ofta rakar/ansar du dig runt könsorganet?
7) Vad använder du för att raka/ansa dig runt könsorganet (ex: engångsrakhyvel, sax, trimmer)?
Om du använder rakhyvlar, skriv in märke om du vet det och typen du oftast använder (ex: Gillettes utbytessystem med dubbla blad eller BIC med enkelt blad). Om du bara ansar, hoppa över frågan.
9) Vilken typ av lödder använder du (ex: tvål, raklödder, inget lödder alls)? Om du bara ansar, hoppa över frågan.
10) Brukar du onanera i samband med att du rakar/ansar könshåret?
12) Kan du tänka dig att låta könshåret växa ut helt och hållet igen?
13) Och slutligen: Vilken färg har du på könshåret?
Man behöver alltså inte slätraka sig för att vara med i enkäten, det räcker om man bara ansar.
Kopiera frågorna nedanför linjen och skriv in ditt svar.
1) Kön och ålder?
2a) Hur gammal var du vid din första rakning/ansning?
2b) Har du rakat/ansat dig regelbundet sen dess?
3) A: Ansar / B: Rakar bort allt hår / C: Delvis slätrakad och resten ansat / D: Delvis slätrakad och resten orört. Skriv in det alternativ som gäller för dig.
4) Varför började du raka/ansa könshåret?
5) Varför har du fortsatt att raka/ansa dig (ex: skönare att onanera, snyggare, känner mig sexigare)?
6) Hur ofta rakar/ansar du dig runt könsorganet?
7) Vad använder du för att raka/ansa dig runt könsorganet (ex: engångsrakhyvel, sax, trimmer)?
Om du använder rakhyvlar, skriv in märke om du vet det och typen du oftast använder (ex: Gillettes utbytessystem med dubbla blad eller BIC med enkelt blad). Om du bara ansar, hoppa över frågan.
9) Vilken typ av lödder använder du (ex: tvål, raklödder, inget lödder alls)? Om du bara ansar, hoppa över frågan.
10) Brukar du onanera i samband med att du rakar/ansar könshåret?
12) Kan du tänka dig att låta könshåret växa ut helt och hållet igen?
13) Och slutligen: Vilken färg har du på könshåret?