Bump...
Kom att tänka på detta häromdan. När man är på gymmet duschar man ju oftast där och inte hemma. Skulle ju va smidigt att raka sig där nere också samtidigt, men jag kan ju tänka mig att man skulle få en hel del blickar... Vet inte om jag skulle våga göra något sånt.En ganska "kul2 grej att det idag är helt normalt att visa sig typ i gymduscharna när man helrakad både som kille och tjej men märker att de gånger jag som kille tar fram rakskumsflaskan och hyveln och gör min rakning offentligt är det lite over the line. Är iaf få som gör det.
Inte alla tjejer som gillar att andra tjejer rakar sig så offentligt iofs men det är betydligt mer accepterat. Killarna gör liksom bäst i att sköta rakning och intimvård hemma...
Kom att tänka på detta häromdan. När man är på gymmet duschar man ju oftast där och inte hemma. Skulle ju va smidigt att raka sig där nere också samtidigt, men jag kan ju tänka mig att man skulle få en hel del blickar... Vet inte om jag skulle våga göra något sånt.
Gör du det ofta, vulgus? Vad blir reaktionerna?
Oj, efffektivt, vulgus! Jag skulle nog behöva stå där och fumla i typ 5-10min, och det är ett rätt "öppet" duschrum också så det är inte så enkelt att inte visa vad man gör.
Med tanke på blickarna man får från vissa verkar det ju även inte vara speciellt accepterat att ens visa sig helrakad på gymmet.
Jag, som tar studenten nu iår, tänkte faktiskt på det häromdagen...
Det är väldigt skiftande "frisyrer" i min klass... Allt ifrån naturligt till helrakat... Fast det sista var det rätt ovanligt med, och några (som jag faktiskt aldrig sett innan) hade rakat på vulvan men orakat på blygdläpparna (och då snackar jag inte trimmat utan full out).
Men jag tyckte det var rätt skönt att se att alla gjorde vad de ville
Och till vulgus och ni... VARFÖR raka offentligt?
Jag har aldrig sett en tjej göra det bland folk, och jag hade nog inte uppskattat det heller... En massa avrakade könshår på golvet i en offentlig dusch... usch
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra.
Jag, som tar studenten nu iår, tänkte faktiskt på det häromdagen...
Det är väldigt skiftande "frisyrer" i min klass... Allt ifrån naturligt till helrakat... Fast det sista var det rätt ovanligt med, och några (som jag faktiskt aldrig sett innan) hade rakat på vulvan men orakat på blygdläpparna (och då snackar jag inte trimmat utan full out).
Men jag tyckte det var rätt skönt att se att alla gjorde vad de ville
Och till vulgus och ni... VARFÖR raka offentligt?
Jag har aldrig sett en tjej göra det bland folk, och jag hade nog inte uppskattat det heller... En massa avrakade könshår på golvet i en offentlig dusch... usch
Det har jag varit med om för några år sen. Alltså att tjejen var rakad ovanför könet men hade hår kvar på blygdläpparna. Jag fattade inte vitsen med det. Minns bara att det var jobbigt att slicka för allt hår. Tipsade henne om att hon skulle raka sig även där ifall det var något hon hade misat att man kunde göra.
En sån förtjänar inte sex... skulle aldrig givit henne oralt