rakning

nylon

Ny medlem
Kön
Man
tjena,hur får man lättast bort håret på pungen? rakning eller nått annat,hårborttagning kanske? tacksam för svar

Junglebill

Ny medlem
Kön
Man
Jag använder en batteridriven ladyshaver som går att köra i duschen och den funkar utmärkt till att klippa/raka allt missprydande hår på kroppen. Rakhyvel går att använda men det kan gå illa om man skär sig och man känner inget när man har skurit sig med en hyvel, och jäklar vad man blöder från pungen!!! Alltså köp en bättre dränkbar ladyshaver och raka dig i duschen.

Kön
Man
Eftersom du inte har ställt några krav på huruvida hårborttagningen får vara smärtsam eller ej, så måste jag säga att det lättaste sättet är att sätta en tändare under pungen och bränna bort allt hår. Mycket snabb metod.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag använder en epilator och drar ut håren med roten ger ett mycket bra resultat. Behöver inte hålla på att raka kuken så ofta då.:D

Kåt runkare

balance

Ny medlem
Kön
Man
Tycker rakhyvel är skönast. Blir alltid riktigt kåt när jag rakar eller blir rakad. Också skönt att raka en annan kille. Resultatet blir bäst om någon annan gör det.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
har alldrig rakat en annan kille men det skulle säkert vara spännande. Däremot har jag rakat tjejer och det är helmax:p

Kåt runkare

Meile

Medlem
Kön
Man
Jag slipper som tur är sånt där med rakning :p Har jue frugan som sköter det åt mig när hon vill ha mig rakad... och det e inte alltid heller hon vill det men nån gång lite då och då händer det jue... Och det har hitills alltid skett med hyvel....

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Toppen