Hur går man upp i rang? Jag har inte fattat det.:p
challe Moderator Staff Member Kön Man 6 juni 2006 #2 Hur går man upp i rang? Jag har inte fattat det. Klicka för att expandera... Läs allt om detta på sidan "Allt annat" Och där forumranking Challe - Moderator
Hur går man upp i rang? Jag har inte fattat det. Klicka för att expandera... Läs allt om detta på sidan "Allt annat" Och där forumranking Challe - Moderator
Zerteus Medlem Kön Man 7 juni 2006 #3 Jag har läst men jag tycker är rörigt bara... Får man poäng för varje svar man får i en tråd man startat?
Jag har läst men jag tycker är rörigt bara... Får man poäng för varje svar man får i en tråd man startat?
challe Moderator Staff Member Kön Man 8 juni 2006 #4 Jag har läst men jag tycker är rörigt bara... Får man poäng för varje svar man får i en tråd man startat? Klicka för att expandera... Man får inte poäng, det är antalet inlägg som räknas oavsett vem som startat tråden. Gör man tramsinlägg bara för att få upp sin rang blir man i stället avstängd. [red]Trevliga och vettiga inlägg gör dej till stjärna oavsett din rang...[/red] Challe - Moderator
Jag har läst men jag tycker är rörigt bara... Får man poäng för varje svar man får i en tråd man startat? Klicka för att expandera... Man får inte poäng, det är antalet inlägg som räknas oavsett vem som startat tråden. Gör man tramsinlägg bara för att få upp sin rang blir man i stället avstängd. [red]Trevliga och vettiga inlägg gör dej till stjärna oavsett din rang...[/red] Challe - Moderator