Jag skulle kunna skriva en lång avhandling om detta underbara ämne!
Men, för att fatta mig kort...Om du verkligen vill bli bättre...så får du inte vara rädd. Inte rädd för att göra bort dig, inte rädd för att visa upp dig, inte vara rädd för att ta i hårt.. Du måste gilla det du gör. Var dominant när du runkar av en kille, det är du som har makten. Det är du som bestämmer. Det ska märkas, men inte överdrivas. Tänk ut en plan för en liten stund framåt...vad ska hända? Ska han få komma direkt? Du ska veta. Han ska inte ha en aning om vad du tänker..
Ge honom något visuellt som betonar att du har kontrollen och som gör honom lite svagare, visa brösten...se honom in i ögonen, sätt dig med häcken nära hans huvud - med nylonstrumpor och högklackat. Ta av dig trosorna och runka hans kuk några tag med dom, tvinga honom sen att ha dom i munnen. Sätt dig så du har fötterna tillgängliga och kan pressa mot hans pung..smek hans pung.. ignorera hans kommentarer, säg åt honom att vara tyst bara, du behöver inte runka hårt eller snabbt..men runka bestämt! Vill du provocera honom snabbt, så kör med plötsliga stopp-start ryck. Dvs, du runkar och runkar..och plötsligt helt stilla i 0.5-2 sek, och sedan lika plötsligt runkar du på igen. Detta är väldigt förvirrande och jävligt skönt..man tappar snabbt kontrollen när det stannas och startas när som helst.
När han kommer närmare orgasmen så ska du veta vad du ska göra. Inte bara låta honom komma rakt upp och ner. Var ska han spruta? På dig? På sig själv? I din hand och sen få det inkladdat över kroppen eller intryckt i munnen?
Ska han få spruta första gången han kommer nära? Ska du reta honom genom att vägra honom orgasm några gånger? Ska du tvinga
honom att komma snabbt och hårt och överraskande? Ska du hålla honom nära orgasmen och stanna så många ggr att det till slut rinner över kanten utan sprut?
Oj...jag lever mig in för mycket i detta är jag rädd... Lallallaa....jaja...lite tankar...så där bara...finns mkt..
Förresten, om du inte kör den dominanta bitchiga trissningen på slutet..utan ger honom en mer kraftig sprutvariant, så fortsätt att runka när han kommer..sluta inte för tidigt. Lite efterrunkande och smekande är viktigt!
Någon som blev sugen..? Jag blev...
---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad..