Riktat till er kvinnor

Cissi

Medlem
Kön
Man
Eftersom detta forum är för kvinnor så önskar jag inget svar från någon man, men det är givetvis ok för en man att svara.

I ett annat inlägg nämnde jag bisexualitet och jag tror att alla vi har någon typ av fantasi, tanke och realitet i att vara bi eller lesbisk.

Blir jag kåt på någon, kär i någon eller häftigt förälskad så är det i människan, inte i könet. Så egentligen benämner jag inte ordet bisexuell i min form av sexualitet. Men jag undrar var för det ska vara så svårt att hitta en kvinna som känner som jag.

De lesbiska kvinnor jag har träffat otaliga av då de dras till mig på något märkligt sätt, har för mig stått för något som för mig varit utanför min verklighet. Det ska vara "manhaftigt" och något power över det. Jag tänder på en kvinnlig kvinna som bär sensualism och utstrålning. Hon ska vara jordnära och fylld av humor och inte som de många lesbiska jag träffat, klä sig som en man, för då kan jag lika gärna hålla mig till en man.

Finns det någon kvinna på detta forum som känner igen sig i det jag skriver? För alla har vi tankar och fantasier om att ha sex eller onanera med likasinnat kön. Jag älskar sex om det är av respekt och acceptans.

Puss Ciss Kiss

nykysst

Ny medlem
Kön
Man
du låter vettig, här är en kille som känner som du i alla fall ... hoppas du finner vad du söker!

nyfikenhet dödar ingen ...

Nattens_barn

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej Cissi!
Jag känner så mycket som du så jag var tvungen att registrera mig! Jag har länge kännt mig nyfiken på den kvinnliga charmen, men inte hittat någon som velat vara nyfiken med mig.. De flesta lesbiska är som sagt ganska manharftiga av sig.. själv söker jag en kvinna, gärna med lena kurvor, som inte tar det på för mycket allvar.. Jag vill leka rent utsagt :eek:)

Nattens_barn

Cissi

Medlem
Kön
Man
Tack för ditt givande inlägg "Nattens barn" Vi har något gemensamt och det är skönt att inte vara ensam om det här på forumet.

Vi hörs :)

kiss Ciss

tjugofyra

Ny medlem
Kön
Man
känner exakt samma sak som dig Cissi. har tjejkompisar som jag brukar ha sex med ibland , och dom är verkligen .. ja... "tjejiga". usch för butch!

Hella

Ny medlem
Kön
Man
butch rular! däremot fattar jag inte varför de dras till er, själv tycker jag heterostilen är helt opassande, jag vill ha andra butchar :)

*softbutch*

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Hella

butch rular! däremot fattar jag inte varför de dras till er, själv tycker jag heterostilen är helt opassande, jag vill ha andra butchar :)

*softbutch*

Du är nog häftig. Jag gissar att såväl tjejer som killar vill ha sex med dig.

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Vet att den här tråden bara var för tjejer, men jag kunde inte låta bli att reagera på din komentar om att det är personen du förrälskar dig i och inte könet. Jag har själv haft den åsikten länge men var nästan rädd att jag var ensam om det.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Anders Berg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by redheaded_girl

under butchklädseln hittar man ju samma sak som under en klänning... det är ju bara en stil.

all you need is love

Det är nog mer än en stil. En butchig tjej är sexuellt alert och snuskig. Och proppfull med hormoner.

Ålder
43
Kön
Kvinna
Originally posted by Anders Berg

under butchklädseln hittar man ju samma sak som under en klänning... det är ju bara en stil.

all you need is love

Det är nog mer än en stil. En butchig tjej är sexuellt alert och snuskig. Och proppfull med hormoner.

Jasså... säger du det. Jag känner flera tjejer som är flator och går åt det butchiga hållet. Bara för att de är det, betyder det inte att de ända ut i fingerspetsarna är kvinnor. Hur du än vänder och vrider på det.

all you need is love

Anders Berg

Medlem
Kön
Man

Originally posted by Anders Berg

all you need is love

Jasså... säger du det. Jag känner flera tjejer som är flator och går åt det butchiga hållet. Bara för att de är det, betyder det inte att de ända ut i fingerspetsarna är kvinnor. Hur du än vänder och vrider på det.

all you need is love

Vem har sagt något annat? Butchiga tjejer är fina flickor med fina fittor. Sexiga och snygga i stall och på strand.

Toppen