har knullat min förre detta svärmor medan hon lagade mat till oss . hade aldrig ens rört henne innan men så var vi i Norge hos ex mormor å hennes morsa stod i köket som är en del typ för dej själv . Varför eller vad som gjorde det vete fan men jag ställde mej bakom henne när stod i t-Shift å trosor och började massera hennes bröst slickade på halsen . Helt stel blev hon och säger men herregud nu är du väl på fel kvinnan . Jag kände mej dum som fan men sa jag ska ja g slicka din fitta nu . Vad som hände vänder sej om säger nu får du sluta tänk om Camilla kommer ? Fortsätte bara kyssa henne på halsen läpparna säga att din fitta behöver få komma . Plötsligt säger kärringen se till att göra det då . Blev helt låst vred upp röven på henne i köket slicka denna fitta som det vore sista gången resten av familjen satt i vardagsrummet ropade in ibland men Anita väste åt mej slicka mej gör det för helvete bara . Tryckte ner hennes hand mot skötet sa pulla dej samtidigt slickade jag . Att inte nån hörde kärringen komma va helt otroligt drog mej i håret tryckte fittan i ansiktet och reparerade fittan kommer fittan kommer . Sen när det var över så kände sej väl kärringen lite skamsen . Men jag var ju kåt som en gris så jag bara smekte hennes bröst en stund och sa fortsättning följer .