Rumpa

Vixie

Medlem
Kön
Man
Hej här är en liten fråga till er tjejer men killar får ju också svara på den. Hur vill ni att en manlig rumpa ska se ut och hur den ska vara (t.ex fast, mjuk och liten eller fast, hård och stor...) :)
Vet ni några bra övningar man kan göra för att få en så bra rumpa som möjligt? :p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig kvittar det hur rumpan ser ut - det är insidan av mannen som ska vara fin! Men vill du träna rumpan säger de att det är bra att cykla, åka skidor o dyl. Men det kan äv räcka med att du står på ett ben o sträcker det andra benet bakåt - upp, ner... :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hej här är en liten fråga till er tjejer men killar får ju också svara på den. Hur vill ni att en manlig rumpa ska se ut och hur den ska vara (t.ex fast, mjuk och liten eller fast, hård och stor...) :)
Vet ni några bra övningar man kan göra för att få en så bra rumpa som möjligt? :p


spinning r bra för benen & kondis

utfall, den r grym
knäböjningar

ska du ta tag i dit hela liv kan jag rekommedera Body Pump lr liknande

(vill du ha träningstips så hör av dig)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
För mig kvittar det hur rumpan ser ut - det är insidan av mannen som ska vara fin! Men vill du träna rumpan säger de att det är bra att cykla, åka skidor o dyl. Men det kan äv räcka med att du står på ett ben o sträcker det andra benet bakåt - upp, ner... :)
Fin insida, du menar insidan av rumpan då? :D:D:D
 
G

Göran67

Gäst
En bra rumpa ska vara: kramvänlig, sexig, fast, lagom stor, fyllig och som gjord för att bita i. ;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
För mig kvittar det hur rumpan ser ut - det är insidan av mannen som ska vara fin! Men vill du träna rumpan säger de att det är bra att cykla, åka skidor o dyl. Men det kan äv räcka med att du står på ett ben o sträcker det andra benet bakåt - upp, ner... :)

Men om vi är ärlig så vill ingen har honom även om han är en trevlig människa. Ibland är det ju ögat som gäller. Inte alltid men ibland... ;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Visst är en snygg häck fint att se på men inget som får mig varken intresserad eller tänd bara för det.

var nöjd med din rumpa så som den är :love:
 
G

Göran67

Gäst
"Var nöjd med rumpan som livet ger och de rumpor som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär. Var glad och nöööjd för vet du vad? En rumpa gör ju ingen glad, var nöjd med den där rumpan som du har...."

Hehe, kunde inte låta bli
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
rumpor...älskar dom..ler
det är någon som får mig igång;) en snygg jeans häck eller föredrar utan tyg på..hihi

fast..inte hård, klämgo.
åhhh skeda blir sugen nu:p:D
 
Toppen