Runk med spegel när jag tittar porr

Runkanu

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag får en känsla att jag inte är helt själv om det här??

Jag brukar ställa en spegel någonstans när det är dags för lång runk, där jag kan se mig själv runka samtidigt som jag tittar porrfilm. Har upptäck det på senare tid. Blir kåt som fan av att se mig själv runka. Jag går igång på att se andra runka också, allra bäst vore ju att runka tillsammans med någon likasinnad runkmonster i samma rum.

Finns det fler här som gillar detta?.
 

Binyfiken_smekare

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Jag får en känsla att jag inte är helt själv om det här??

Jag brukar ställa en spegel någonstans när det är dags för lång runk, där jag kan se mig själv runka samtidigt som jag tittar porrfilm. Har upptäck det på senare tid. Blir kåt som fan av att se mig själv runka. Jag går igång på att se andra runka också, allra bäst vore ju att runka tillsammans med någon likasinnad runkmonster i samma rum.

Finns det fler här som gillar detta?.
Ja skriver under på allt de e härligt å runka öppet för dom som vill se och/ eller va me
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har satt en större spegel vid sängen några gånger bredvid tv när jag tittar på porr och runkar, skön känsla att se sig själv naken och runka.
Har även spegeln framför mig när jag sätter på min sexdocka..härligt att se sig själv i missionären.
Så gör jag med, eller i ändan på soffan när jag ser på porr.
Blir läcker vinkel då
Har en spegel 90x90cm som är perfekt!
 
Toppen