Jo långrunk är så underbart, tycker det är som bäst när man hållit på i över 2 timmar, dels är man då stenkåt och kuken är så härligt go efter några timmars edgande, för att inte tala om sprutet. är som flera andra här att jag kan runka hela dagen med lite pausar emellanåt för att tömma urinblåsan, brukar dricka mycket vatten när jag långrunkar, har fått för mig att sperman då blir blaskigare och sprutet kraftigare, så då får man kissa titt som tätt. Kan lätta köra 4-6 timmar med små avbrott.
Sen händer det ju tyvärr inte varje vecka, men typ 2 gånger per månad, är ju gift och detta sker utan frugans vetskap, eller jag tror i alla fall att hon inte vet, att jag runkar en del vet hon och är ok med, men inte de långa runkpassen.
Har förmånen att ha ett arbete som gör att jag kan jobba en del hemifrån, vilket ju ger vissa möjligheter, då kan det bli en hel dag blandat med arbete och runk till och från, härligt. Har ett hyfsat flexibelt job så kan göra en del jobb på kvällstid, som jag jobbar hemma och lagt mycket av dagen på runk så kan jag jobba ifatt detta på kvällen när frugan är hemma, så man kan göra det med gott samvete, arbetstimmarna får jag med råge ihop.