Efter att ha varit på semester med familjen i 2 veckor i husvagn utan att ens kommit i närheten av att få ha sex..så åkte jag på en "kantarell plockar tur"..
Kollade kartan och tog en avskild grusväg som bar iväg långt ut i skogen och stannade på vändplanen..
Eftersom jag tänder på kvinnliga underkläder så hade jag smygit med mig sambons nylon leggings och ett par läckra sneakers sockor, klädde av mig naken och bara det gjorde mig väldigt kåt att stå där liksom utlämnad..
Drog på mig dom tighta leggingsen och sockorna och satan vad det känndes skönt med nylonet mot kuken..
La mig ner i gräset och tok runkade, brukar gnida in kuken i lite saliv så det känns ännu skönare, när jag var på väg att komma så satt jag på mig kläderna över leggingarna och gick och tittade efter kantareller och det hittade jag nästan på en gång, 10 liter faktiskt..lite svettigt med nylon leggings under Haglöfs byxorna bara..
Gick tillbaka till bilen och klädde av mig igen och tog fram kuken ur nylonbyxorna och runkade av mig med en av sockorna på handen och det sperma sprutet som kom var det länge sedan som jag såg..satan vad skönt det var..
Efter orgasmen så känndes det lite skumt..kanske det fanns andra svamp/bärplockare i omgivningarna ändå..
Klädde på mig kläderna och åkte til en liten sjö och badade av min kladiga stake och åkte sedan hem och visade kantarellerna...