Är så jävla runksugen nu. Nån mer som är det?
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 20 juni 2007 #2 Är så jävla runksugen nu. Nån mer som är det? Klicka för att expandera... Nä! Jag kan inte påstå att jag är runksugen just nu! Men ganska sugen på någon som vill berätta hur det känns att vara runksugen just nu - det är jag allt
Är så jävla runksugen nu. Nån mer som är det? Klicka för att expandera... Nä! Jag kan inte påstå att jag är runksugen just nu! Men ganska sugen på någon som vill berätta hur det känns att vara runksugen just nu - det är jag allt
D .del Medlem Kön Man 20 juni 2007 #3 jag är riktigt runk sugen de blir nog senare ikväll när dom har gått å lagt sig här hemma
R ryter Gäst 20 juni 2007 #4 Har vart sugen mest hela dan nu. Bara väntat på att komma hem o ta en varm dusch o sen ....
D .del Medlem Kön Man 20 juni 2007 #5 har just duschat jag och sitter nu med mykisbyxor utan kalsonger med förhuden tillbaka dragen så tyget smeker ollonet fått lite försattser
har just duschat jag och sitter nu med mykisbyxor utan kalsonger med förhuden tillbaka dragen så tyget smeker ollonet fått lite försattser
JOHN BLACK Aktiv medlem Kön Man 21 juni 2007 #6 Är så jävla runksugen nu. Nån mer som är det? Klicka för att expandera... lita på det
R ryter Gäst 21 juni 2007 #7 Japp.. Håller på än.. Efter några dagars uppehåll vart det en riktig lång runk