läste lite om era tankar vad gäller morgonstånd ,ni ska veta att det är så att ni under hela natten har stånd många gånger för att kroppen och könsorganet fungerar på detta viset, kortfattat så styrs ju det av testosteronet i kroppen och om ni tänker efter så har ni väl vaknat upp mitt i natten någongång eller att ni ska upp jättetidigt och klockan ringer ,om ni tänker efter så har ni säkert många gånger haft stånd just då och inte bara på morgonen och då är det ju så att ni har vaknat vid rätt tillfälle om man säger så när ni har stånd men lika många gånger vaknar ni kanske utan stånd ,jag är dubbelt så gammal som många här och jag vaknar också med stånd så var inte oroliga det håller i sig långt upp i åldern och vad beträffar att det var en kompis till någon som sällan vaknar till stånd så är det nog så att han har kanske väldigt låg testosteronproduktion ,är det något ni undrar över så fråga på bara och kul att ni kan snacka om detta killar emellan och glöm inte att onanera ofta för det motverkar även prostatabesvär längre upp i åldrarna med mycket mindre risk för att bli impotent läs om en stor studie som gjorts i australien ska försöka att hitta den . kul sida för övrigt och synd bara att det inte fanns en sådan när jag växte upp