M
mochm
Gäst
Blir sjukt kåt av att chatta med andra män om min fru. Har även låtit en manlig bekant knulla henne
Chatta om min fru gör jag ofta och gärna, men att få henne till att knulla med nån bekant låter sig inte göras på detta eller nästa millennium....Blir sjukt kåt av att chatta med andra män om min fru. Har även låtit en manlig bekant knulla henne
Samma här men hadde varit hett o få hjälp o knulla henne någon gångChatta om min fru gör jag ofta och gärna, men att få henne till att knulla med nån bekant låter sig inte göras på detta eller nästa millennium....
Kan jag rekommenderaSamma här men hadde varit hett o få hjälp o knulla henne någon gång
Låter riktigt härligt, hade gärna sett min fru med en annan man.Blir sjukt kåt av att chatta med andra män om min fru. Har även låtit en manlig bekant knulla henne
Absolut! Håller helt med dig. Det är en ofta förekommande fantasi jag har att få se henne bli tagen av en annan man, eller varför inte flera män. Jag fantiserar även att se henne med en annan kvinna. Men jag känner henne för väl efter 50 år så jag vet att hon aldrig skulle acceptera det. Men i mina fantasier och drömmar ser jag scenarierna.Samma här men hadde varit hett o få hjälp o knulla henne någon gång
Samma här så man får fantisera baraAbsolut! Håller helt med dig. Det är en ofta förekommande fantasi jag har att få se henne bli tagen av en annan man, eller varför inte flera män. Jag fantiserar även att se henne med en annan kvinna. Men jag känner henne för väl efter 50 år så jag vet att hon aldrig skulle acceptera det. Men i mina fantasier och drömmar ser jag scenarierna.
Har du några fler fantasier som du vill dela med dig av?Samma här så man får fantisera bara
Samma här, sprutar gärna ner bilder på era kvinnor! Älskar såntSkicka gärna ansiktsbilder på era fruar till mig så kan dom kanske få en tribute?
Ja, det är väl den nära kontakten/vänskapen som gör det extra upphetsande. En period var ofta min bästa kompis fru föremål för min fantasi när jag runkade. Det gjorde ju det extra skönt än om jag bara fantiserat om vem som helst.När det är tydligt att båda parter är med på det tycker jag sånt här är så hett. Går igång rejält på att få spana in och runka till andras fruar/flickvänner. Vet inte riktigt varför, men blir pirrig i kuken av tanken nästan varje gång.
Chatta om min fru gör jag ofta och gärna, men att få henne till att knulla med nån bekant låter sig inte göras på detta eller nästa millennium....
Jag har runkat och kommit extra hårt til fantasier om min bästa kompis och min systar. Helt klart den nära kontakten/vänskapen son sikrade en fantastisk orgasm. Och att dom inta vet at jag runkar til domJa, det är väl den nära kontakten/vänskapen som gör det extra upphetsande. En period var ofta min bästa kompis fru föremål för min fantasi när jag runkade. Det gjorde ju det extra skönt än om jag bara fantiserat om vem som helst.
ja skicka gärna en bild på henne så jag får se