K
Karlsson11
Gäst
Det gjorde jag. Jag har bilder hahaSe till nyttja situationen!
Det gjorde jag. Jag har bilder hahaSe till nyttja situationen!
Härligt jag brukar fota med för o minnas.Det gjorde jag. Jag har bilder haha
Tänder på runk i trosor och gör det så ofta man kan även dem som man hittar i tex tvättstuganVerkligen nått jag njuter av, se när en kille runkar i mina trosor. Bäst är ändå om han stoppar in kuken innanför trosorn o jukar tills han spruta i trosorna.
Otroligt sexigt att bara dra på byxorna sen och låta det vara.
Men blir oftast bara vintertid, för sommaren har jag inga trosor
Mysigt med bonusdotterns trosor! Tar du dem direkt ur tvättkorgen?Änvänder ofta min tjejs trosor när hon inte hemma så klart och även bonusdotterns på 14 år . En gång så glömde jag bonusdotterns trosor brevid sängen ”somnade ” och tjejen kom hem från jobbet på kvällen och hitta trosorna. Hade en del att förklara då
Mmm samma här tar ur tvättkorgenMysigt med bonusdotterns trosor! Tar du dem direkt ur tvättkorgen?
Kan tänka mig att kuken är riktigt glad och nöjd med hennes trosor runt sig
Ja det är mycket skönt att kunna göraDet är ju så härligt att runka i ett par trosor som man vem som haft. Så läckert att hitta olika modell på trosor och olika storlekar. Blir att titta i tvätten efter trosor när man nu blivit sugen
Gillar detNån i sthlms området som skulle vilja träffas där vi har med våra fruars/sambos trosor och byteslånar och sprutar i dom? Skulle vara mycket upphetsande
Hör av dig påGillar det
Mmm vem ville inte detSkulle gärna både lukta, slicka och runka i grannfruns och hennes dotters trosor
det vore härligtSkulle gärna både lukta, slicka och runka i grannfruns och hennes dotters trosor
Samma här!Skulle gärna både lukta, slicka och runka i grannfruns och hennes dotters trosor