K
Karlsson11
Gäst
Blev ingen bild men dotterns tonårstrosa fick ett sprutbHem till en bekant nu. Ska jag gå igenom deras tvättkorg?
Blev ingen bild men dotterns tonårstrosa fick ett sprutbHem till en bekant nu. Ska jag gå igenom deras tvättkorg?
Så in i h....
Och fortfarande inte fått hundra klarhet i vems de var
Även om jag har en starkt misstänkt
(har inte varit strandväder, "endast badväder". Ingen där idag när jag tog mitt dopp)
Är det verkligen okej att gå runt och runka i (minderåriga) bekantas trosor oombett?Blev ingen bild men dotterns tonårstrosa fick ett sprutb
Det lät verkligen inte ok.Blev ingen bild men dotterns tonårstrosa fick ett sprutb
Är man minderårig om man är tonåring? Hade jag varit tvungen att lägga till 18+ ellerÄr det verkligen okej att gå runt och runka i (minderåriga) bekantas trosor oombett?
Ja, eftersom tonåring innefattar allt från 13 till 19 får du allt vara precisare än så. Men oavsett ålder tycker jag det är ganska äckligt att hålla på och stjäla och spruta i folks trosor så där.Är man minderårig om man är tonåring? Hade jag varit tvungen att lägga till 18+ eller
HahaJa, eftersom tonåring innefattar allt från 13 till 19 får du allt vara precisare än så. Men oavsett ålder tycker jag det är ganska äckligt att hålla på och stjäla och spruta i folks trosor så där.
Jag håller med dig i sak. Att stjäla är aldrig bra. Oavsett om det helgar målet. Att spruta i trosorna förstår jag kan vara upphetsande, men det är ändå utan ägarens godkännande. Så nej, stöld är stöld.Ja, eftersom tonåring innefattar allt från 13 till 19 får du allt vara precisare än så. Men oavsett ålder tycker jag det är ganska äckligt att hålla på och stjäla och spruta i folks trosor så där.
Skulle vi inte kunna dela med oss med bilder på våra stulna trosor.
Precis vad jag tänkte skriva innan. Jag tycker det är ganska ofint att stjäla och ännu värre om det är av vänner....Kanske inte ska uppmuntra till stöld?
Precis vad jag tänkte skriva innan. Jag tycker det är ganska ofint att stjäla och ännu värre om det är av vänner....
Det rekommenderar jag skarpt!
Det är så pirrigt, upphetsande och spännande att gå och köpa sexiga underkläder i butik.
Allra helst om man blir betjänad i kassan av någon snygg tjej eller kvinna som man får ta med sig i fantasierna sedan.
Jag har aldrig än blivit tillfrågad om jag behöver hjälp där vid hyllorna av sexiga trosor och snygga behåar och vet inte hur jag skulle reagera, men allt eftersom köpen fortskrider så inser jag att det erbjudandet kommer närmare och närmare.
Jag menar; någon gång lär man ju bli tillfrågad om man behöver någon hjälp.