Runka pissnödig

G

Guest

Gäst
Är det fler än jag som tycker det är skönt att runka när man är pissnödig? Vid långrunk blir man ju förr eller senare pissnödig så det är inte så att jag väntar tills jag är nödig.

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Borde dock löpa en viss risk att få en gul stråle i stället för en vit utskjuten ur draken. Mindre trevlig tanke tycker jag och förmodligen många med mig.

Runka e livet!

ceadbrojo

Ny medlem
Kön
Man
Ståfräsen: Det är näst intill omöjligt att kissa när man har stånd. Urinröret stängs på något sätt så att man inte ska kissa i tjejen vid sex.

Ontopic: Tycker det är jobbigt att runka pissnödig. Det känns som man ska pissa på sig när som helst :)

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag brukar pissa innan jag börjar runka. Men ändå brukar man vara lite pissnödig efteråt. Kanske onanin stimulerar urinproduktionen, vad vet jag...

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Om jag är pissnödig och börjar runka, så upphör nödigheten. Men sedan jag har sprutat, kommer pissnödigheten igen, och då är det skönt att pinka.

G

Guest

Gäst
ja efter jag sprutat blir jag nästan jämt pissnödig oavsett om jag var det innan jag började runka.

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Nej fy. Att runka pissnödig, trött eller deppig är det värsta jag vet...Man ska precis ha pissat och sen runka då ä dä hälliiitttt

Skeåa Vieä Reunkae? ;D

Toppen