Runka spänt eller avslappnat?

alfa

Ny medlem
Kön
Man
Undrar om kag möjligen gör fel?
När jag runkar så spänner jag kuken och musklerna däromkring för att få orgasm. Har även provat å runka avslappnat men då känns det inte som jag kan komma. Får heller ingen större utlösning annat än då jag blir vråltänd på nån särkilt het brud.
Gör jag fel? Ska jag runka avslappnat istället?

Goboy

Medlem
Kön
Man
Samma här. Får heller ingen större utlösning annat än då jag blir vråltänd på nån särkilt het brud. Har ganska svårt att få orgasm om jag inte har en brud jag tittar på som jag blir kåt av. Har jag det är det inga problem att få orgasm.

Innan brukade jag spänna musklerna för att få orgasm för då går det lättare men jag gör det inte så ofta. Är jag avslappnad tar det längre tid och det känns precis som du säger att jag inte kan komma. Men det blir mycket skönare tycker jag om man runkar avlslappnat. För när man väl kommer så känns det.

Så runka avslappnat även om det inte känns skönt hela tiden för det gör det inte på mig heller. Det sköna kommer sen. :p

anagram

Medlem
Kön
Man
Det gör jag också. Jag runkar först avslappnat sen när det börjar närma sig spänner jag mig. Jag kan dock komma av avslappnat ruunk också, men det tar längre tid.

torbjörn

Ny medlem
Kön
Man
Runkar också spänt har svårt att komma avslappnat. Vet knappt jag fått orgasm utan att spänna. Har provat avslappnat men efter ett tag så spänner man och så kör man så tills det kommer sperma.

Male Sucker

Ny medlem
Kön
Man
Brukar köra spännt i början, sedan ta en minuts paus. Köra intensivt spännt i 15-20 sekunder, så är man så kåt att man kan köra avslappnat resten av tiden.

Toppen