Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Tjenare! Jag är 53. Kan det duga skulle vara trevligt att se bilder på din fru och runka samtidigt. Heter 19mini81 på kik. Hör av erHade gärna sett någon runka till bilder av min fru. Helst någon lite äldre herre Eller åtminstone över 50. Och någon med grov kuk hade ju inte varit fel. Det perfekta hade ju varit någon från Luleå
Och förlåt om jag kapade tråden. Var verkligen inte meningen...
Tjena, är det fortfarande intressant? Jag är intresserad att göra det.Älskar att andra onanerar till min sambo samt mig, och jag detsamma om andra män och kvinnor
Gå Im på chatten som heter upphetsad, där finns ett chatrum för bilderJag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Tjena var finns den?Gå Im på chatten som heter upphetsad, där finns ett chatrum för bilder
trevligt, kan runka min kuk till henne om du vill?Jag blir så kåt av att visa upp bilder av min fru, sitter naken och runkar samtidigt. Brukar göra det på dinchat eller skype.
Samma här Älskar att andra blir kåta på henne.Jag blir så kåt av att visa upp bilder av min fru, sitter naken och runkar samtidigt. Brukar göra det på dinchat eller skype.
Skulle gärna runka till bilder av din fruJag blir så kåt av att få visa upp bilder av min fru