Runka tillsammans

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle gärna träffa och runka tillsammans med en kille. Är de andra som skulle kunna tänka sej det? Typ, är det vanligt eller så?

Halloj!

el gardo

Medlem
Kön
Man
jag tycker det är roligt. Det är en enorm frihet att veta att båda älskar och onnanera också gör man det tillsammans helt enkelt. Friheten och öppenheten är det som tänder mej i det. Som när jag skaffade egen bostad, när som helst på dygnet nästan. Friheten är häftig. Och min heterosexuallitet har blivit mer bekräftad så jag är glad på alla vis att jag vågade prova.
Det underlättar ju om man bor i samma stad för övrigt. Annars blir det ju jäkligt bökigt att träffas när man har lust för det. Att byta tekniker och erfarenheter är också kul.

Evisu

Medlem
Kön
Man
Originally posted by el gardo

jag tycker det är roligt. Det är en enorm frihet att veta att båda älskar och onnanera också gör man det tillsammans helt enkelt. Friheten och öppenheten är det som tänder mej i det. Som när jag skaffade egen bostad, när som helst på dygnet nästan. Friheten är häftig. Och min heterosexuallitet har blivit mer bekräftad så jag är glad på alla vis att jag vågade prova.
Det underlättar ju om man bor i samma stad för övrigt. Annars blir det ju jäkligt bökigt att träffas när man har lust för det. Att byta tekniker och erfarenheter är också kul.

Ja håller med denna kille fullt ut :)

vore kul om nån hadelust att runka ihop.

Kåtaste killen i Sthlm

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Men skärp er...Runka gör man ensam eller med en tjej möjligtvis... Hålla på o titta på andra när dem runkar....Bög..igt k...anske? Tyc....ker jag iaf....

usch...nej tackar vet jag sköna runkkvällar ensam eller tillsammans med en tjej.... Hålla på o sitta o titta på när Hugo drar ur sig sin sperma är ju inte direkt nice... +o(

Tack för mig.

Skeåa Vieä Reunkae? ;D

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där e väl ändå en aning inskränkt synsätt. Om man andå kunde säga att man enbart är sexuell vore det enklare. Då kan man ju tänka sig en sorts skala där alla befinner sig på i och för sig individuella nivåer. Allt från 0-10, där 0 är "inget intresse för killar" till 10 som representerar "totalt intresse för killar". Alltså att man utvidgar sin sexuella preferens mer eller mindre, och det utan att klanka så förbannat på andra. Låt bli om man inte gillar att runka med andra killar då. Så enkelt e det.

Toppen