Runka

Presario

Medlem
Kön
Man
E lite nyfiken på hur andra runkar. Använder ni hela handen? Själv brukar jag dra med enbart 3 fingrar. Så hur gör ni?? :D

scooterlover

Ny medlem
Kön
Man
Det får gärna variera men oftast ett hårt grepp runt den hårda:p

Men ibland med 2-3 fingarar som du säger, gärna runt ollonet då:)

Presario

Medlem
Kön
Man
Precis, tycker det e skönare att bara ha lång och pekfingret bakom ollonet och sen tummen framför. Ger mer friktion..:p

snopp

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller alla fingrarna inkl tummen på undersidan av kuken. Fast hårt grepp. Kör sen i intervaller snabbt och långsamt...

Goboy

Medlem
Kön
Man
Kör det vanliga ni vet. Ibland runkar jag under kallingarna så att det smeker ollonet och med något som trycker på pungen och ibland har jag 2 cd fodral vid sidan av kuken så det smeker lite gött. Men jag runkar sakta inte fort. Jag försöker få orgasm genom att bli kåt av något jag ser (t ex en jäkligt snygg tjej), inte av något jag gör. Jag har hört att om man sitter på sin hand så domnar den bort och känslen försvinner i handen och när man sedan runkar så känns det som om någon annan gör det? Ibland kan foten somna det pirrar i den och man kan slå den i marken utan att känna något. Någon erfarenhet av detta?

mgk

Medlem
Kön
Man
Oftast hela handen men det är skönt att använda några fingrar och klämma lite på ollonet innanför förhuden och jobba upp den i hårt läge. Kan vara bra när man åker tåg eller liknande och vill vara diskret fast ändå ha lite skönt... ;)

kille20

Medlem
Kön
Man
i början oftast lång och pekfingret på ena sidan och tummen framför ollonet precis innan utlösningen brukar jag använda hela handen

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Oftast hela handen i stadigt grepp. Och omväxlande bara dra förhuden över ollonet med pek-långfinger och tummen.

Men på tal om "hur"; hur många här fick se en dansk tecknad film på sexualundervisningen i skolan? Jag vill minnas att de bland annat visade olika sätt att onanera, speciellt en vridande rörelse med fingertopparna jag aldrig begrep mig på.

Presario

Medlem
Kön
Man
Kör det vanliga ni vet. Ibland runkar jag under kallingarna så att det smeker ollonet och med något som trycker på pungen och ibland har jag 2 cd fodral vid sidan av kuken så det smeker lite gött. Men jag runkar sakta inte fort. Jag försöker få orgasm genom att bli kåt av något jag ser (t ex en jäkligt snygg tjej), inte av något jag gör. Jag har hört att om man sitter på sin hand så domnar den bort och känslen försvinner i handen och när man sedan runkar så känns det som om någon annan gör det? Ibland kan foten somna det pirrar i den och man kan slå den i marken utan att känna något. Någon erfarenhet av detta?

Har faktiskt testat, men funka inget vidare. Kunde inte sluta tänka på den jobbigt stickande känslan i handen, men testa gärna! :D

"Man bör testa allt minst en gång"

fanta999

Ny medlem
Kön
Man
Prova att runka i ett par joggin eller aerobicsskor, låter helt sjukt men är hur skönt som helst. Gärna en lite mindre storlek typ 37-38 (syrrans funkar för mig.. :oops:)för då är det riktigt skönt när ollonet stöter mot kanterna i dojan.

Toppen