Runkad av en tjej.

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt ärligt tjejer är kass på att runka av en
Håller inte med riktigt. Det beror på hur långt förhållande man haft. Min fru vet exakt hur jag vill bli avrunkad men så har vi också haft många år att lära känna varandras preferenser. Du har däremot rätt när det gäller unga, oerfarna tjejer eller när förhållandet är nytt. Det gäller då att visa hur man vill bli runkad. :)

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Badade badtunna en sen kväll med kompisen och hans sambo, hon med bikini och jag och kompisen nakna, då hennes högra fot hamnar mellan kompisens ben för "fotmassage". Strax får jag erbjudandet om "fotmassage" med andra foten som jag gärna tar emot. Efter en stund ställer vi oss upp framför hennes ansikte. Nu har du två kukar säger min kompis till henne. Hon runkar oss i varsin hand och jag blottar hennes bröst innan hon suger av honom, fortfarande med en hand om min kuk. Vad ska vi göra med den här? säger hon sedan, utan att släppa taget om mig. Hjälp honom säger min kompis. Hon runkar mig nära sitt ansikte, med ögonen på min kuk och styr precis undan, när det går underbart skönt för mig, så att satsen "missar" men hon får stänk av den i håret. Det har inte hänt fler gånger - men jag fick klart besked att hon kan runka av en man med känsla.

Last edited:
Toppen