Prior_height
Aktiv medlem
Tjenare! Jag är hetero men har alltid fantiserat om att bli sugen/runkad av en annan man. Finns det någon här på forumet som också är hetero men testat blivit sugen/runkad av en annan man? Hur var det?
Jag har egentligen aldrig betraktat mig som annat är hetro. Möjligen light bi, men att runka och suga andra män är för mig bara för sexuell njutning. Jag blir aldrig kär eller får känslor för en man. Bara ren tillfredsställelse av det som inte frun kan/vill ge mig.Tjenare! Jag är hetero men har alltid fantiserat om att bli sugen/runkad av en annan man. Finns det någon här på forumet som också är hetero men testat blivit sugen/runkad av en annan man? Hur var det?
Låter riktigt spännande! Tror dock inte att jag skulle vilja ge tillbaksJag har egentligen aldrig betraktat mig som annat är hetro. Möjligen light bi, men att runka och suga andra män är för mig bara för sexuell njutning. Jag blir aldrig kär eller får känslor för en man. Bara ren tillfredsställelse av det som inte frun kan/vill ge mig.
Det var en pirrande skön känsla när jag första gången fick känna en annan mans hårda kuk i handen och sedan låta ollonet glida in i munnen. Känna doften och smaken av den varma lemmen... Lika pirrigt som när man skulle till att ha samlag med en kvinna första gången, eller första gången man fick känna på en fitta med handen. Ögonblick i livet man aldrig glömmer!
Anal penetration går bort för mig med. Däremot ett finger kan jag ta i anus.Jag har bara fått ge, många vill bara suga o runka kuk, analt går bort
Vad menar du med att 'ge tillbaks'?Låter riktigt spännande! Tror dock inte att jag skulle vilja ge tillbaks
Antar att han inte vill suga tillbakaVad menar du med att 'ge tillbaks'?
Jag skulle kunna ställa upp. Var finns du?Tjenare! Jag är hetero men har alltid fantiserat om att bli sugen/runkad av en annan man. Finns det någon här på forumet som också är hetero men testat blivit sugen/runkad av en annan man? Hur var det?
Det skulle jag vilja. Tyvärr så har den andra i mitt fall tagit den i munnen, ibland utan att fråga, och då har jag avbrutit. Skulle vara skönt med en runkpolare till fin porrHar träffat en några gånger å runkat varandras kukar å spruta på kukarna så skönt, han ville inte suga å bli sugen
Hmmm...??? I min värld så är sex att ge och ta på lika villkor.Antar att han inte vill suga tillbaka
Det är väl inte skrivet i sten, det är väl upp till person, i många fall så vill en del vara givare och en del mottagare, många av dom jag träffat vill bara suga och vill inte ha ngt tillbakaHmmm...??? I min värld så är sex att ge och ta på lika villkor.
Om någon suger mig så vill jag såklart suga honom tillbaka. Lika självklart som att önska att en kvinna tar satsen och sväljer, ska jag själv vara beredd att ta min sats och svälja...
Du får avlägga rapport sedan!Har ett eventuellt möte på gång via BC så får se hur det går. Håller tummarna för att det kommer bli bra!