Runkat till både mor och dotter?

Storpo

Välbekant medlem
Mitt ex och hennes dotter har fått vara förebild för många ljuvliga runkstunder, både medan vi var i en relation men även efter uppbrottet.
Exet, 65 år, ”stadig” kropp med rent ljuvliga, stora bröst (c-kupa) och dottern, 37, med smal kropp och små bröst (a-kupa).
Skillnaden mellan de båda är ljuvliga ingredienser i mina runkfantsier…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Mitt ex och hennes dotter har fått vara förebild för många ljuvliga runkstunder, både medan vi var i en relation men även efter uppbrottet.
Exet, 65 år, ”stadig” kropp med rent ljuvliga, stora bröst (c-kupa) och dottern, 37, med smal kropp och små bröst (a-kupa).
Skillnaden mellan de båda är ljuvliga ingredienser i mina runkfantsier…
Din dotter skulle jag gärna haft ihop det med. Smal kvinna med A-kupa tilltalar mig enormt.
 
D

Deleted member 71824

Gäst
Jag funderar på hur vanligt detta fenomen är egentligen.
Vad jag menar är om någon här suttit och onanerat till en tjej ni har varit tillsammans med och även blandat in hennes mamma??
Jag gjorde det för en herrans massa år sen när jag var tillsammans med en tjej med en ursnygg mamma.
på något underligt sätt hade jag snott åt mig en bild med dem tillsammans. Runkade till dem båda tills jag sprutade..
Idag är det annorlunda..Min frus mamma är inte så snygg :)
jaja knullar mitt ex morsa hon är helt galan denna 63 åriga kvinna älskar knulla henne bara trycka in kuken i röven på henne jävla slynan
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Jag runkade ofta och tänkte på min granne som var singel och som hade en tonårsdotter. Dom solade ibland på innergården, svårt att låta bli att runka när jag såg dom båda i bikini. Vid några tillfälle mötte jag mamman i tvättstugan, tight T-shirt utan bh så jag tydligt såg brösten och hennes bröstvårtor..blev kåt varje gång.
 
D

Deleted member 71824

Gäst
Jag funderar på hur vanligt detta fenomen är egentligen.
Vad jag menar är om någon här suttit och onanerat till en tjej ni har varit tillsammans med och även blandat in hennes mamma??
Jag gjorde det för en herrans massa år sen när jag var tillsammans med en tjej med en ursnygg mamma.
på något underligt sätt hade jag snott åt mig en bild med dem tillsammans. Runkade till dem båda tills jag sprutade..
Idag är det annorlunda..Min frus mamma är inte så snygg :)jag knullar fortfa min förre detta svärmor än fast jag och hennes dotter gick isärför 4 årsen .hennes fitta och röven är så tighta så man blir kåt bara tänka på hennes fitthål knull
 
D

Deleted member 71824

Gäst
Pernilla, ja. Men Bianca är bara så avtändande med sitt sätt...
Ja ja. Jag vet jag är gammal.
hans-erik är hon just det som gör man skulle knulla sönder röven på henne jävla horan bara förnedra spotta på henne ett sånt jävla as
 
D

Deleted member 71824

Gäst
knullat två systrar som det skiljer 10 år mellan och en gång inne på krogen hånglade med deras morsa och sög på hennes bröstvårtor var ghelt knack men vet jag kände på hennes fitta . för jag hade tydligen berättat för nanna att när brorsan bodde i lgn då bodde en läkare över . och denna kvinna var la runt 40 då och jag var 18 så jag knullade äldsta dotter som senare var med i åt sopa program bodde på nån ö . men då var mamma där upp och blev redig knullad av denna spanjor . en gång var jag hos brorsan med dottern samtidigt var mamman där upp blev knullad i röven för man hörde fan allt u den gamla kåken . det gillade inte dottern . detta berätta jag tydligen till mamman 15 år senare när jag knullade lilla systern . så på nåt vis hamnade vi på toan där jag sög på hennes bröst minns fan inte om hon tog mej på kuken . vilken familj minsta dotter skulle bara knullad i röven fittan sprutade som en jävla brandslang .
 
Toppen