Har nog skrivit lite om detta i någon annan tråd.
Men började redan när en av killarna i samma skola runkade i bastun efter vi vart på simskolan. Var inte mer än 10 år då och visste inte alls vad han gjorde först. Testade när jag kom hem sedan, och sen dess har man varit fast så att säga. Blev sen att vi runkade efter simskolan varje vecka i stort sett. Kommer ihåg att han hade mycket större kuk än oss andra, han hade ju mätt sin kuk och den var 12cm kommer jag ihåg, min var då 8cm.
Sen hade man andra man runkade med då och då, kommer ihåg en som visade lite trix om hur man kunde göra det extra skönt, och hur man kunde runka med olika grepp.
Det mesta blev dock med min jämnårige kusin. Vi runkade ganska mycket ihop från 13 till 17 års åldern. Vi tävlade också en del, vem som spruta längst, vem som kunde spruta snabbast och så. Kuk mässigt hade jag längst kuk under hela våran runk uppväxt, men han hade en väldigt grov kuk, jag var väldigt avis på hans omkrets på kuken. Kommer också ihåg att han började spruta tidigare än jag, men när jag väl började spruta så vann jag alltid de tävlingarna. Var faktiskt med honom som jag sprutade mina första 2-2,5 meters sprut. Han hade bra tillgång till porrtidningar, han bodde nära nått ställe där de tryckte tidningar och han lyckades få tag på dem i deras containrar på nått sätt. Var iallafall så att vi sprutade i tidningarna, la ut dem på golvet sen sprutade vi på dem. Det var vid ett sånt tillfälle, vi var super kåta, hade runkat länge. Då jag ställde mig på knä vid tidningarna, kännde hur det bultade i kuken, och sprutar rakt förbi alla tidningarna, och ut över golvet. Kommer ihåg hans reaktion "Va fan gör du?" Haha, båda blev nog rätt paffa då, men sen när han skulle spruta, så lyckades han spruta förbi tidningarna med, inte lika långt som jag, men en bra bit. Efter den gången så fick vi öka på med fler tidningar så vi kunde fånga upp allt, haha
Jag och kusinen runkade även ute i skogen, i ladan hos våra mor/farföräldrar och på flera ställen