WestCoastMan

Välbekant medlem
Jag har varit några gånger på Kosmos, både i Halmstad när det fanns och Helsingborg.
Jag har gjort lite olika, dels tittat på porr och runkat i privatrum och även ute i ett större rum där vi var flera som runkade till porr på storbildsskärm, det vara några killar som sög av varndra samtidigt. Det var en väldigt skön känsla att spruta satsen i det större rummet när vi grupprunkade. Finns gloryhål i de flesta privatarummen, jag har blivit avsugen några gånger genom dom. Har sett ett par som knullade helt öppet också, en del går runt halvnakna med ståkuk
Det är mycket upp till dig vad du vill göra,
 
Last edited:

Darwin1337

Medlem
Jag är riktigt intresserad av att runka med någon! Vore kul att sitta med varsin fleshlight och stenhårda kukar och kolla porr tillsammans! Det kanske till och med går att ordna nån typ av runktävling, typ den som klarar att hålla sig längst till grövst porr medans man runkar så fort man kan med fleshlighten
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Jag funderar på att besöka Darkroom Taboo nästa vecka. Har aldrig varit där, någon som varit där och kan beskriva Darkroom, privata bås, gemensamma utrymme m.m
Skriv gärna ett privatmeddelande
 
Toppen