4 timmar..edging..till slut gick det liksom i baklås. Blev svårt att komma. Vilken läcker utlösning till slut... systemet kändes urblåstVad är erat runkrekord i tid?
Idag har jag haha runkat 3 timmar i sträck...var så jäkla kåt
4 timmar..edging..till slut gick det liksom i baklås. Blev svårt att komma. Vilken läcker utlösning till slut... systemet kändes urblåstVad är erat runkrekord i tid?
Idag har jag haha runkat 3 timmar i sträck...var så jäkla kåt
Samma runkvetenskapliga mätvärden här med5-6 timmar som mest. Men oftast runt 3 timmar. Max antal måste varit typ 4-5 i tonåren.
Har ni killar onanerat och kmmit så enormt att ni har kännt eran spema landat i er ansikte?
Jo då. Även väggen bakom har fått lite sprutmålning när jag kommit som hårdastHar ni killar onanerat och kmmit så enormt att ni har kännt eran spema landat i er ansikte?
Har ni killar onanerat och kmmit så enormt att ni har kännt eran spema landat i er ansikte?
Man kanske skulle bygga en sprutbana i hemmet ..med avfyrningsplats..å markera hur långt man kommerJag brukar stå och spruta rakt ut, men har ibland suttit på en kontorsstol, eller köksstol och sprutat rakt upp, och då har det landat på huvudet
Man kanske skulle bygga en sprutbana i hemmet ..med avfyrningsplats..å markera hur långt man kommer
Räknade ut att snittrekordet hittills i tråden är 5 timmar och 18 minuter. Shit vad folk här har härdade kukar!! Ni som klarar hel arbetsdag på 8 timmar hur gör ni!?
Kan runka och hålla inne utlösningen i 7-8 timmar (oftast framför datorn) för att sedan
spruta mig själv i ansiktet eller över axeln.....Dock oftast kortare tid
Gillar också att "maratonrunka" d v s att runka till och från under flera dagar, kanske en hel vecka, utan utlösning.
Man går omkring och är härligt kåt hela dagarna och blir nästan svimfärdig av kåthet när man så äntligen sprutar....
Det kan bli ett par timmar. Rekord dock? Kanske 3-4 timmar.
Grejen är att efteråt känns det lite som slösad tid då jag hade velat göra saker som jag inte riktigt har tid med efteråt. Men kåtheten tog över.
Känns som söndagar är stora runkdagen för många nu när vi stort sett slutat med religiösa träffar där en gubbe i lakan läser ur en sagobok. Porr å en långrunk e ju mycket bättre!Det där med slösad tid känns igen.
Fast jag brukar vika mina söndagskvällar till långa härliga stunder. Då känns det inte så bortkastat eftersom man ändå ska växla mellan ledighet och jobb
Håller med om att det ger mer med ett långt skönt onanipass än med gudstjänst.Känns som söndagar är stora runkdagen för många nu när vi stort sett slutat med religiösa träffar där en gubbe i lakan läser ur en sagobok. Porr å en långrunk e ju mycket bättre!