Runkrummet

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Verkligen synd att dom gånger man är i på runkrummet så är inga cams igång.Måste man bestämma träff där så försvinner stor del av ide`n med spontanlusten att hoppa in och få en skön snabbis.Ofta 3-6 stycken observatörer som verkar vakta på vad som ska hända.Har slutat att sätta på cam för man förblir ensam.Det är konstigt eftersom flertalet som är medlemmar här utgör oss för att gilla kukar som runkas.Kan rekommendera dirtyroulette för dom som vill se mycket av den varan.

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit inne någon enstaka gång. Surfar via mobil (android), när jag kopplar upp mig funkar kameran, men när jag väl är inne så funkar den inte. Surfar i "hemligt läge". Kan det vara orsaken? Någon som har erfarenhet?

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit inne någon enstaka gång. Surfar via mobil (android), när jag kopplar upp mig funkar kameran, men när jag väl är inne så funkar den inte. Surfar i "hemligt läge". Kan det vara orsaken? Någon som har erfarenhet?
Nej då, det funkar i hemligt läge också. Börja med att stänga av kameran och mikrofon sedan måste du klicka i Tillåt på båda. Joina och du är inne. Nu kan du slå på både kamera pch mikrofon när du vill. Så funkar det åtminstone i
Samsung Internet browser som jag använder.

Toppen