Hmm det kanske vore nått. Årsräkning av sprut. Så kan man se långsiktig förändring. Skulle ju börjat när man va 15....4-6 ggr/vecka eller...i princip varje dag, året runt. Minst +300 sprut/år.
Analyserar man sedan kan man se mönster. Tider på dygnet. Säsongsvariatoner etcHmm det kanske vore nått. Årsräkning av sprut. Så kan man se långsiktig förändring. Skulle ju börjat när man va 15....
Just uppbyggnaden i några dagar är läcker. Tyngden i kåtheten växer skönt. Kuken ömmar lite. Helt klart värt att bygga upp och sedan avnjuta ett långrunkIbland flera gånger per dag, ibland får kuken vila i flera dagar. Sexet med frugan är tyvärr inte vad det en gång var, så det blir mer nu än förr. (Men runka har jag alltid gjort, oavsett hur intensivt sexlivet har varit!)
Ofta brukar jag bygga upp kåthet över flera dagar - kolla porr, fantisera, klämma på kuken, men inte få utlösning. Känslan när man sedan runkar hela vägen och sprutar efter flera dagars "uppbyggnad" är så jäkla skön! Och sprutet blir ofta rejält!
Precis!!Just uppbyggnaden i några dagar är läcker. Tyngden i kåtheten växer skönt. Kuken ömmar lite. Helt klart värt att bygga upp och sedan avnjuta ett långrunk
Just nu tänker jag se hur många dagar jag klarar utan att onanera till sprut.Precis!!
En ståndsmässiga inledning av nya åretÅrets första dag = en onanistund med sprut (och då är dagen ännu inte över!)
Du skulle bara veta..Låter skönt ju