TC: US Video har öppet dygnet runt. Men om du vill ha sex analt första gången eller suga av någon är nog inte en videoklubb det bästa.. hitta nån på QX.se eller nån sexträffssajt. Det är mycket äldre män på US, bara så du vet..Det här måste man bara pröva. Finns det hopp om att få suga en kuk på US Video? eller till och med att få känna en kuk glida in där bak för första gången? när har dom öppet?
TC
Alla går till Blue Vision. Lördagkvällar är det fullt med folk.Gammal tråd med gamla intryck.
Var inatt på US och det var stendött. Coronahysterien har satt sitt avtryck där med i form av skyltar som anger maxantalet individer per yta: 90 i butiken totalt och 30 i bögbion - den tidigare kallade "non-stopen". Man kan fråga sig var de fått dessa maxantal ifrån. För att särskilt underlätta social distansiering var det ännu mörkare i bögbion än vanligt.
Typiskt nog var medelåldern högre än en vanlig fredagsnatt med åtskilliga gott och väl i riskgruppsåldern.
Betyg: 1 av 5 möjliga
Alla går till Blue Vision. Lördagkvällar är det fullt med folk.
Fredagar ska vara bra också men just lördag är ju parkväll. Många par som.letar sig dit.
Har jag hört...
Bra synpunkter! Och på bra att båda ställena finns. Jag föredrar personligen BV, men det är mer exibitionism än någon naiv förhoppning om kvinnor och det är skönt att slippa "uppvaktningen" från andra män när man inte är så mycket bi... men jag gillar ju ändå att se och att andra tittar, och det är oftast bara män också på BV. Och jag vill ju se läckra kvinnor i filmerna, kvinnor som förför många män och oss tittare! Håller med om att BV ligger sämre till i stan.Ett av de många problemen med Blue Vision är detta med målgrupp. Homo/bimän attraheras inte av närvaron av kvinnor när de är ute och bögar. På US Video kan man förutsätta att besökarna är gay men det kan man inte på BV; en del män går till BV i tron att de ska möta kvinnor där och gillar då inte att uppvaktas av andra män. Effekten blir stel stämning.
Ett annat problem är att BV inte ligger lika centralt som US. Ytterligare ett är att BV har sämre öppettider.
Har svårt att tänka mig att US förlorat besökare till BV. När US hade renoverat 2004 spreds detta omgående bland konkurrenternas besökare och ställen som The Basement förlorade snabbt stammisarna. Det jag skriver speglar i stort sett vad folk man möter på US anser om BV.
Bra synpunkter! Och på bra att båda ställena finns. Jag föredrar personligen BV, men det är mer exibitionism än någon naiv förhoppning om kvinnor och det är skönt att slippa "uppvaktningen" från andra män när man inte är så mycket bi... men jag gillar ju ändå att se och att andra tittar, och det är oftast bara män också på BV. Och jag vill ju se läckra kvinnor i filmerna, kvinnor som förför många män och oss tittare! Håller med om att BV ligger sämre till i stan.