Sälen

contact_

Ny medlem
Kön
Man
Det här är min första sex-novell, så jag vill ha ett serriöst omdöme. Tipsa gärna om vad som kan göras bättre.
Följande är till en viss del sant men inte i näheten av alltihop. Namn och personligheter är påhittade.

För 2 år sen åkte jag med min pappa och hans familj till Sälen och Tandådalen. Vi bodde tillsammans med min styvmammas brors familj i en ganska stor stuga någon kilometer från backarna.
Min pappas familj består av pappa Conny, min styvmamma Maria, jag och mina småsyskon Simon och Emelie. Pappa var då 42 år fyllda och Maria bara 30. Simon är 2 år och Emelie 8 månader. Jag var nästan 17 år.
Marias brors familj består av Martin 47 år och hans fru Helena på 43 år. Deras dotter Tove, 16, var också med på resan.

De första tre dagarna av veckan åkte vi alla skidor (jag på bräda), utom Emelie som åkte i en sele på pappas rygg. På kvällarna var alla oftast för tröta för att orka hitta på någonting, men på den fjärde kvällen bestämmde sig pappa och Matrin för att gå på after-ski i stan. Tillslut följde även Helena med efter att Maria hade försäkrat att hon kunde ta hand om "oss barn" ensamm.
Mina syskon sommnade tidigt och vi satte oss vid tv:n men där fans inget bra att se så vi bestämmde oss för att spela lite kort.

-Kan ni poker? undrade Maria.
Det kunde vi såklart men efter en stunnd blev även det tråkit.
-Kan vi inte spla straff-poker då? undrade jag.
-Det är som vanlig poker, förutom att den som får bästa handen ska bestämma ett straff åt den med sämst kort.
De andra tyckte att det kunde väll vara kul så vi körde igång. De första straffen bestod mest av att dricka massor av vatten eller att gå över till grannen och fråga om man fick låna lite socker.
Sen vann Maria en omgång på en hög kåk. Jag hade triss och Tove bara par i 3:eek:r.
Maria tittade klurigt på både mig och Tove och sa sen:
-Du ska fråga om du får suga av honom.
-Vad sa du?!
-Du hörde mej, fråga nu! Du måste följa reglerna.
Tove tittade snabbt på mig och sa:
-Vill du att jag suger av dej?
Hon tittade menande på mej och jag fick ur mej:
-Ja det vill jag!

Tove gick ner på knä och började knäppa upp mina jeans och drog upp min t-shirt upp över bröstet. Vad glad jag var att jag hade gått in för styrke träningen och att jag äntligen hade fått till ett 6-pack!
Tove tog min 15 cm stålthet i handen och runkade några tag och kuken blev stenhård.
-Ta den i munnen, hördes Marias befallande röst från platsen till vänster om mej i soffan.
Tove började tafatt suga och slicka min kuk som bultatde av upphetsning och jag lade min högra hand på hennes huvud och tryckte på lite försiktigt.
Maria tog min hand från toves huvud och la den på ett av sina C-kupade bröst. Hon kysste mig och började dra av mig t-shirten och visade hur jag skulle ta på henne. Jag kännde att såhär fick man absolut inte göra med sin pappas fru men Maria verkade inte bry sig om det så efter en stund släppt min nervositet och jag njöt i fulla drag.

Jag hade fått av maria den tajta rosa topp som framhävde hennes fina överkropp med perfekta bröst och tog av hennes BH när hon sa till Tove att sätta sig på den andra sidan av mig och sa att jag skulle hjälpa Tove att klä av sig. själv satte hon sig på knä i sin vita kort-korta kjol mellan mina fötter och tog min styva lämm mellan läpparna och började vant suga av mej. Hennes longa ljusblonda hår föll ner och jag fångade upp det åt henne.
Detta var inte min sex debut men jag hade knappt fantiserat om något liknande tidigare.

NU verkade även Toves nervositet släppa och hon och jag kysstes frenetriskt och hennes tajta t-shirt kom snabbt av och jag fick upp hennes svarta BH och fram kom ett par fasta bröst som var större än jag föreställt migoch jag började kyssa hennes vida vårtgårdar och suga och nafsa på hennes bröstvårtor.
Tove stönade högt och ställde sig upp så att jag kunde knäppa upp hennes tajta jeans. Nu stod den otroligt söta och snygga gämmngammla tjejen framför mig med sitt mörkt färgade hår hängande i en fläta över ena bröstet iförd endast ett par svarta stringtrosor som var fuktiga framtill. Hon smekte mig över magen och tryckte lite på Marias huvud. Toves berörning och Marias underbara behandling fick mig att komma långt ner i halsen på Maria som glatt svalde min varma sperma.

Tjejerna satte sig på var sin sida av mej och jag kysste båda två och lutade mig tillbaka så att de kunde kyssa varandra. De tvekade lite först men möttes sen i en lång kyssoch började sen utforska varanndras kåta kroppar.
Tove drog av Marias kjol och sedan hjälptes de åt med mina jeans och kallsonger. Maria hade bara på sig ett par röda G-string och la Tove ner i soffan och drog av hennes trosor och avslöjade en renrakad fitta med svullna blygdläppar och visade mig hur jag skulle ha hennes fitta över mitt ansikte och hur jag skulle smeka och slicka henne. Tove gillade det jag gjorde och smekte sitt ena bröst hårdhänt medan hon stödde sig på armbågen.
Min rakade kuk reste sig snabbt igen och Maria drog sakta av sig sina egna trosor och satte sig på mina lår och tog tag i min kuk.
Efter att ha runkat mej någon minut medan jag slickade Toves vid det här laget plaskvåta fitta
förde hon min stock mot sitt främmre hål och började rida den. Först gjorde hon det dsakta medan hon smekte sig över brösten sen kom hon igång snabbare och snabbare. Jag hade inga problem att hejda mig efter att flickorna redan sugit av en satts men både Maria och Tove verkade vara nära klimax.
Maria flyttade sig från mitt stånd och la sig ner i soffan, jag slutatde slicka Tove som när hon fick syn på Marias svullna blygdläppar med en liten "porrtofs" strax ovanför ställde sig på alla fyra och börja de slicka hennses sköte medan jag knullade henne bakifrån.
efter någon minuts hårt pumpande stönade Tove ut sitt livs första orgasm och lade sig flämmtande åt sidan.
Jag lyfte upp Maria och lade henne på köksbordet och tog ett tag med varje hand runt hennes vrister och höll isär hennes ben och körde in min hårda lemm i hennes våta fitta.

Tove satt på en av köksstolarna och tittade på oss medans hon leende pullade sin tonnårsfitta.
Efter en liten stund gnällde Maria fram sin orgasm och av det ljudet kom jag för andra gången den kvällen och sprutade långt in i henne.
Tove skakade till efter att hon fått sin andraorgasm av att titta på oss när vi höll på.

Sen gick jag in i duschen och vidare direkt till sängen. Ingen av oss nämmnde händelsen efteråt, men jag fick en kännsla av att Maria då och då gav mig blickar. Och i liften nästa dagråkade jag komma emot Toves härliga stjärt. Hon vände sig argt om men när hos såg att det var jag log hon bara.

Tack för att du läste och för att du kommenterar!

Toppen