D
Deleted member 72155
Gäst
Vad tycker ni där ute? Har ni sålt eller köpt sex?
Oj nu kommer alla moralpoliser snart fram, jag hämtar popcorn!!!Vad tycker ni där ute? Har ni sålt eller köpt sex?
Det har allt hänt. Köp, alltsåVad tycker ni där ute? Har ni sålt eller köpt sex?
Om kvinnan gör det av egen kraft, är det ok, tycker jagJag har aldrig haft problem med att sälja sex, och man har ju haft tur med dom män som har köpt mig. Alla har varit snälla och aldrig behandlat mig illa.
En kille jag sålde till gick verkligen igång på att jag bara gjorde det för pengarna, men han är nog ett undantag. Och då var det i princip för att kunna betala hyran.Personligen skulle jag aldrig köpa sex, dels så känns det sunkigt att köpa och dels skulle jag aldrig kunna bortse ifrån att tjejen bara skulle ha sex med mig för att jag betalat för det. Lägger man sedan till sannolikheten att det inte är frivilligt, hit räknar jag även 'behöver betala hyran' och inte bara att någon lever i slaveri, så går det helt enkelt inte.
Vad gäller att moralisera över andra som köper så känner jag att när man vet hur vanligt det är så är det svårt att se det som helt oacceptabelt, med det sagt så önskar jag att fler köpare brydde sig om att åtminstone se till att inte köpa personer som bokstavligen tvingas till det. Det borde i mina ögon inte g ha vara så svårt att undvika.
Det är ju just sådant som är så sorgligt att kvinnor blir nödgade till att sälja sin kropp för att klara livssituationen. Sex ska vara för bådas (eller fleras) nöje och njutning. Man ger och tar åt varandra. Det ska inte vara någon handelsvara.En kille jag sålde till gick verkligen igång på att jag bara gjorde det för pengarna, men han är nog ett undantag. Och då var det i princip för att kunna betala hyran.