Sten Jonsson
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Min mor hade en våldsamt sexig rumpa och hon gillade när jag kollad in den det märktes väldigt tydligt, hon sov gärna i luftiga trosor och jag hade fri insyn, många runk blev det.
Min gamla fortfarande har fina pattar,...Min mor hade en våldsamt sexig rumpa och hon gillade när jag kollad in den det märktes väldigt tydligt, hon sov gärna i luftiga trosor och jag hade fri insyn, många runk blev det.
Underbart med mammas pattar så gott att suga på och smeka mammas blöta fittaMin gamla fortfarande har fina pattar,...
Härlig story. Min mor visade också gärna upp sig naken. Men jag tittade helst i smyg. Minns speciellt när hon tvättade rent badkaret och lutade sig framåt, naken. Då såg jag hela hennes mulliga fitta titta fram under baken. En gång visade jag mitt praktstånd, 15-årsåldern. Men hon visade ingen reaktionJag växte upp med min mamma och blev van att se varandra nakna och kunde prata om precis allt
Kommer ihåg när jag kom i pubertet och hade stånd jämt och mamma lät mig titta på henne ibland. Kom ihåg när jag börja spruta sperma och visade det för mamma
Mamma bruka säga till mig att hon vill va ifred en stund så jag inte störde hennne .
Hon stängde dörren och brukade kika in i nyckelhålet när hon smekte sin fitta. Jag råka öppna dörren på morgonen och brydde sig inte att jag såg henne.
Mamma visade gärna sin fitta så jag hade något att runka till. Kom ihåg när vi bada bastu med mammas väninna och hon tyckte jag kunde få känna på hennes kropp
Underbart fintGulligt tycker jag, inget fel alls. Min son älskar att gå klämma och känna också.
Gjorde du det?Underbart med mammas pattar så gott att suga på och smeka mammas blöta fitta
Håller med dig. Generöst och frimodigt av en mamma att ställa upp på detta. Fantastiskt fint. Min mor var inte tveksam att låta mig se henna naken. Hon gjorde rent i badkaret, vetande om att jag befann mig i synvinkeln. Kunde se hela härligheten. Ett tillfälle utmanade jag henne och lät henne se när jag hade ett praktstånd. Kanske i 15-årsåldern. Hoppades att hon skulle kommentera eller gripa tag i den. Men det hände inte. Lite avundsjuk på din son därGulligt tycker jag, inget fel alls. Min son älskar att gå klämma och känna också.
Jag växte upp med min mamma och blev van att se varandra nakna och kunde prata om precis allt
Kommer ihåg när jag kom i pubertet och hade stånd jämt och mamma lät mig titta på henne ibland. Kom ihåg när jag börja spruta sperma och visade det för mamma
Mamma bruka säga till mig att hon vill va ifred en stund så jag inte störde hennne .
Hon stängde dörren och brukade kika in i nyckelhålet när hon smekte sin fitta. Jag råka öppna dörren på morgonen och brydde sig inte att jag såg henne.
Mamma visade gärna sin fitta så jag hade något att runka till. Kom ihåg när vi bada bastu med mammas väninna och hon tyckte jag kunde få känna på hennes kropp
Ja precis så!Gulligt tycker jag, inget fel alls. Min son älskar att gå klämma och känna också.
Läckert blev man kåt juJag fick också runka med mamma. Hon var snäll och hjälpte mig i början.
Fick både se och känna på hennes håriga buske,läckert.... Ibland så lät hon mig komma på brösten,Åhh det var så skönt...
Så skönt att höra du hjälper din son och låter honom röra dig. Exakt så det ska varaJa precis så!
Det är lite samma hemma hos oss
Ja men va härligt . Precis så jag tycker det ska vara också. Avslappnat och trevligt bara och bättre att lära sig så om sin kåthet än att tafsa på tjejer på krogen t.exJa precis så!
Hur gammal är din son?Ja precis så!
Helt ljuvligt, hade samma erfarenheter med Mamma på ett helt naturligt sätt.Gulligt tycker jag, inget fel alls. Min son älskar att gå klämma och känna också.