Såg mamma... (utbruten från incestfilmtråden)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mamma hörde jag några gånger men sin särbo bodde nästan hos oss. Mamma och pappa separerade när vad jag så liten att jag inte minns. Pappa och min styvmamma hade ljudligt sex ibland hon brukade rida.
Min styvsyster som jag kallar lillasyster drog med mig några gånger smekte sig mellan benen och tittade. Jag fick stånd men gjorde inget åt det. Syrran tyckte vi kunde testa som tur vad sade jag nej vi var för unga även om det inte fanns några blodsband var hon min lillasyster just då 11år.

lillsnorre71

Ny medlem
Kön
Man
Den här tråden väckte lite minnen till liv..
Jag o min kompis bastade ihop med min mamma..
Vi kanske va typ 8 o nyfikna på bröst o sånt..
Vi fick klämma o känna på brösten o även suga på bröstvårtorna som man gjorde när man är liten..
Min kompis undrade lite över min mammas mus som inte såg ut som hans mammas..
Min mammas mus hade stora blygdläppar som hängde ut o de hade inte hans mamma..
Vi fick känna o pilla på dom o jag minns så väl hur mjuka o lena dom var..
Undrar varför jag går igång på stora blygdläppar idag..

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mina föräldrar skildes när jag var så liten kommer inte ihåg det. Men mamma hade ett aktivt sexliv med sin särbo pappa och med sin nya fru. Pappas fru hade en två år yngre dotter än mig. Som barn undersökte vi varandra kanske lite mer, tror hon var elva år jag tretton, såg i en porrtidning två kvinnor hade sex. Anna min styvsyster sade att hon blev våt i trosan, det en lede till det andra jag slickade henne till en kraftig orgasm. Anna skämdes lite sedan men log och sade borde kanske inte gjort det men det var skönt, bättre än när jag onanerar själv. Senare under veckan runkade hon av mig, sedan blev det inte så mycket mera, Anna onanerade ibland på kvällarna vi kom nog på varandra några gånger utan att vi störde.

LordEldritch

Välbekant medlem
Kön
Man
Mina föräldrar skildes när jag var så liten kommer inte ihåg det. Men mamma hade ett aktivt sexliv med sin särbo pappa och med sin nya fru. Pappas fru hade en två år yngre dotter än mig. Som barn undersökte vi varandra kanske lite mer, tror hon var elva år jag tretton, såg i en porrtidning två kvinnor hade sex. Anna min styvsyster sade att hon blev våt i trosan, det en lede till det andra jag slickade henne till en kraftig orgasm. Anna skämdes lite sedan men log och sade borde kanske inte gjort det men det var skönt, bättre än när jag onanerar själv. Senare under veckan runkade hon av mig, sedan blev det inte så mycket mera, Anna onanerade ibland på kvällarna vi kom nog på varandra några gånger utan att vi störde.
Varför stoppa? ;)

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg väll föräldrar nakna , närmast när man badade vedbastun på landet. Som yngre badade ja först med morsan , då det inte var så varmt . Men var ung i blev inte kåt. men min s mkt hår mellan ben , Som äldre badade ja med farsan. Då de var mkt varmare i bastun . Tyckte han hade stor snopp o väldigt. Hänhig pung. Men de var nsturligt. För mig. O se, Jämförde. Nog mer i smyg stl bär man såg brorsan. Naken

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Nu när det börjar närma sig jul dyker ett minne upp från min uppväxt.
Jag var runt 10år och vi var bortresta över julen och hyrde en stuga i svenska fjällen. Första natten vaknade jag på natten och skulle gå på toaletten. Hörde ganska omgående när jag vaknade stön från vardagsrummet. Jag hade hört mamma och pappa knulla tidigare, detta var första gången jag fick se dom ha sex. Minns det som igår när jag såg dom nakna i bäddsoffan i ljuset från julgransbelysningen, mamma red pappa och jag såg hennes bröst gunga, efter en stund bytte dom ställning till missionären, såg pappas kuk stå rakt upp när mamma klev av och la sig på rygg och särade på benen, pappa la sig på mamma och dom började knulla igen, stönen, knarret från bäddsoffan var så läckert. Pappa ställde sig på raka armar samtidigt som han stötte in i mamma. Dom höll på en bra stund sen stönade pappa högt när han kom, jag stod kvar en stund och såg dom lägga sig bredvid varandra och började viska till varandra..
Det blev mer sex den veckan där jag hade möjlighet att tjuvkika…

Toppen