såsig fitta

belysning

Ny medlem
Kön
Man
Eller hur, så jävla sexigt. Någon som vart med om denna "utlösning" hos en tjej? Jag har bara vart med om den klassiska genomskinliga "utlösningen" men denna är het. Nån som har mer filmklipp på detta mästerverk?
 

belysning

Ny medlem
Kön
Man
Det stämmer INTE att det är svamp i fittan för att få denna utlösning. Det är få tjejer som lyckas med detta fenomen. Om det nu mot förmodan skulle vara svamp i underlivet ( vilket det absolut inte är ) så önskar jag att alla tjejer jämt hade svamp i fittan, denna kvinna ( i videoklippet ) är helt fantastisk, jag skulle gärna ha tungan vid rövhålet och fånga in allt fitt-klet medans det rinner ur henne, nu måste jag runka av kuken. tack o hej
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
tror definitivt INTE att det där var nån svampinfektion.
Men färgen/konsistensen på sekretet ändras beroende på var i menscyklen kvinnan befinner sig samt om hon använder nåt hormonellt preventivmedel.
Så vill ni inte bli föräldrar, var vaksamma VAR satsen kommer när sekretet är som rå äggvita, trots att kvinnan kan vara som ett vilddjur då..;)
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag kan bara prata utifr mig själv... Jag är småkåt mest varje dag, men så där har jag bara varit 2 ggr i mitt liv o då hade jag svampinfektion. Inte kul, kan jag säga! Kliade som f-n! O slemhinnorna blev alldeles ömma... Hade ätit antibiotika o då kan det hända att den normala bakteriefloran slås ut. Bara att gå på apoteket o handla medicin. O hur läskigt var inte det! Man skulle stoppa upp ett typ jättepiller i slidan. :-( Tror bestämt att den där damen skulle behöva ett sådant "piller"! :)
 
Toppen