Vonsace
Medlem
Går ni också omkring nakna hemma precis som vi?
Går ni också omkring nakna hemma precis som vi?
Kände hon på dig också?Jodå,naken o kåt....
Och mamma lät mig klämma och känna när jag var ung...
Det var och är en helt underbar erfarenhet.
Hon lärde mig mycket,tänker på det ibland när jag onnar
Håller med digJag är uppväxt under liknande förhållande där man fick se mamma naken och lättklädd. Det var härligt att kunna visa öppet man fick stånd av det och hon var inte fördömmande utan tvärtom
Precis!Jag är uppväxt under liknande förhållande där man fick se mamma naken och lättklädd. Det var härligt att kunna visa öppet man fick stånd av det och hon var inte fördömmande utan tvärtom
Så gott!
Ljuvligt.
Just detta är en av mina återkommande tankar när jag fantiserar, dels för att jag insett att det inte är helt ovanligt att kvinnor låter sina eller andras små klämma och känna men också för att det lämnar öppet för fantasin, vad som försiggår i huvudet på dem.Det är väldigt sexigt
Jag knådade min mammas väninnas "bullar" när jag var liten och hon var barnvakt
kan han se när du har sex?
Oj. Förbjudet men samtidigt spännande på något vis.Blev ofta kåt på mamma när jag bodde hemma, både när jag såg henne lättklädd typ bikini eller när jag hörde och såg mamma och pappa knulla eller om jag såg mamma i huset direkt efter dom knullat på morgonen var något speciellt.
Så gott!
Får han "känna" med vad han vill med?
Hur gammal är din sonGulligt tycker jag, inget fel alls. Min son älskar att gå klämma och känna också.
Är ni nakna båda två dåJa precis så!
Det är lite samma hemma hos oss
Jag ligger nakenÄr ni nakna båda två då
Ja det är kul.Någon som gillar rollspel?