Dwightf m44
Medlem
Upphetsande historier.
Känner igen det med att låna mammas underkläder och njuta av när man runkadeKom helt plötsligt ihåg ett annat minne med morsan när jag var ung. Hon befanns sig i sovrumet och jag satt i allrummet utanför och kollade på TV på morgonen. Hon hade inte dragit igen dörren helt och jag hörde lite stön. Nyfiket tassar jag fram och kikar försiktigt in och där ligger hon i sängen med en t-shirt, nylonstrumpor och strumpebandshållare och inga trosar. I ena handen håller hon en porrtidning och den andra handen onanerade hon med.
Kan väl också erkänna att efter detta, så tog jag på mig hennes nylonstrumpor och strumpebandshållare när jag var helt ensam. Många härliga runk blev det med hennes underkläder.
Vad gillar du för roller?Ja det är kul.
Och BH?Känner igen det med att låna mammas underkläder och njuta av när man runkade
Det mesta där jag är undergiven.Vad gillar du för roller?
Det fans inte med hos mig på den tiden att använda mammas trosor. Hade det varit nu så hade jag troligt vis luktat på dom och haft dom på migHar sett min mamma naken ett par gånger och ibland har jag fått stånd av att se henne naken och ibland inte. Har även testat att ha på mig hennes underkläder
Kul! Mina var inte akiva alls..även när jag hörde mina föräldrar ha sex så är det sköna minne som dyker upp än idag
Inte mina hellerKul! Mina var inte akiva alls..
Mina hade ett väldigt aktivt sexliv under min uppväxt och dom gjorde ingen direkt hemlighet av det Hörde dom ofta och tjuvkikade när jag hade möjlighet.Kul! Mina var inte akiva alls..
Rolig? Bättre att vara med?Mina hade ett väldigt aktivt sexliv under min uppväxt och dom gjorde ingen direkt hemlighet av det Hörde dom ofta och tjuvkikade när jag hade möjlighet.
Kul! Mina var inte akiva alls..
Ni kanske bara inte hörde dem? Eller så passade de på när de var ensamma eller försäkrat sig om att ni sov…Inte mina heller
Mina slutade knulla efter 94 då syrran hade "producerats"Ni kanske bara inte hörde dem? Eller så passade de på när de var ensamma eller försäkrat sig om att ni sov…
Mina var inte aktiva dagligen, men jag hörde dem några ggr. En äldre generation. Pappa var född -08 och mamma -17