R
rebiz - vill inte vara med
Gäst
Hejsan!
Jag skulle vilja veta vad just du onanerar med och om du kan ge ett tips, tack!
Jag skulle vilja veta vad just du onanerar med och om du kan ge ett tips, tack!
Härligt att du är så öppen med vad du gör och gillarHär får man ha lite fantasi ibland
Men normalt har jag ju mina dildosar, olika storlekar och modeller
Övriga saker som fått åka in i fittan eller röven:
Flaskor av olika modeller
Olika verktyg, skruvmejsel, hammare, även satt dildo på elverktyg tex borrmaskin, tigersåg och haft det som sexmaskin. Sjukt Nice.
Olika möbler, som tex ibland ha en del som sticker upp lite. Sänggavlar kan det vara ibland eller stolar kan det sitta en knopp på armstöd.
Växelspak
Dragkrok, lite krånglig pga det är lite ont om plats mellan bil o krok.
Skaftet på hårborste
Ja tänk vilken fantasi man hade redan då! Grönsaker, borstar, armstöd på soffor, deoflaskor (de där runda släta) osv! Numer är man bekväm och öppnar lådan bara!Förutom sexleksaker på äldre dagar så har man ju provat diverse grönsaker och även korvar. I kondom då förstås.
Sen gnida sig mot kuddar och annat har ju också varit en grej. Hade en parfymflaska i glas när jag var yngre som var fantastisk. Rundad topp när locket var på och som vågig, en av mina "dildosar" innan jag flyttade hemifrån och kunde köpa riktiga saker.
Grönsaksdisken var ju en sexleksaksaffär innan internet fanns.Ja tänk vilken fantasi man hade redan då! Grönsaker, borstar, armstöd på soffor, deoflaskor (de där runda släta) osv! Numer är man bekväm och öppnar lådan bara!
Haha! Ja men lite så var det allt. Kanske har blivit för enkelt numer när Wanden gör jobbet så bra Nä får ge mig ut och se om det finns någon ny rolig grönsak som inte fanns i disken på 90-taletGrönsaksdisken var ju en sexleksaksaffär innan internet fanns.
SpännandeVilken uppfinningsrikedom! Det kittlar till av att läsa va ni skriver.
Morot, borste, banan, flaskhals och dildos har jag haft i min fitta.