Hmmm...
A. Sex i duschen är grymt överskattat. Svårt med positioner, åtkomst, halkriskt etc. Plus att vattnet är uttorkande och sköljer gärna bort de vätskor som underlättar sexet.
B. Det är ok att duscha även under icke-mens-perioder. Såväl för damer som för deras partners.
C. Whatever. Jag bryr mig inte. Mens eller ej. Däremot vet jag få kvinnor som vill bli slickade under mensen och det har väldigt lite att göra med att man dyker upp med en alldeles röd mun. Sååå mycket blöder de flesta inte mer än en eller max två dagar.
D. Ja, en handduk under är att föredra om man inte vill tvätta lakanen omedelbart.
E. Min erfarenhet säger att givande av oralsex på mannen endast sker innan penetration. Alltså, kvinnorna i fråga har varit mer rädda för sitt eget blod i sin mun än jag.
F. En gång till: whatever, det är typ rätt naturligt. (Och kom nu inte med argumenten att även bajs är naturligt bla bla bla. Och ja, det har väl hänt att man fått bajs på kuken också. Ingen dog.)
G. Jag börjar bli sugen på att få med hela alfabetet.
H. Men det är väldigt många bokstäver kvar.
I. Den totalt sett mens-kåtaste kvinnan jag varit med är också den som haft störst behov av naproxen astra. Alltså, kåtheten vann över smärtan.
J. Nej, det betyder inte att man gillar att skära i folk.
K. Min nuvarande sambo får bara penetrations-orgasmer under hennes mens-perioder. I andra fall krävs beröring av den lilla knappen också. Vilket är intressant då det leder till att vi vet när hennes egentliga mens är utan att hon blöder. (Minipiller alltså...)
L. Fan, jag kommer inte längre än till L.